-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
jag har BIM på lördag :)gabriellap skrev 2015-06-14 21:56:46 följande:Nä precis .. Hade jag fått välja hade jag tagit gravidtest redan igår haha.. Jag har oregelbunden mens och med tanke på att min ägglossning kom tidigare än jag trott tror jag bim är på fredag eller lördag :) du då?
-
Testade i morse igen, fick ett tyligare visserligen svagt streck men har ju några dagar kvar till bim.
-
Känner ingenting, förutom sjukt jäkla ont i typ svanken. Kände det redan igår och fick gå väldigt långsamt. Att bära matkassarna från affären var helt omöjligt. Imorse tog jag mig knappt upp ur sängen, känner mig helt slut. Kan det vara ett symptom ?
-
Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...
-
Misströsta inte. Det är fortfarande tidigt. När jag blev gravid fick jag knappt synbart plus på stickan bim-3. Trodde inte jag var gravid utan testade för att kunna ta ett glas vin. Men det var jag :) så det blev inge vin på julafton för migsiz skrev 2015-06-15 07:23:12 följande:Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...
-
Ja har bim på söndag och testade negativt igårsiz skrev 2015-06-15 07:23:12 följande:Har bim på lördag 20/6 tog ett test nyss o de va negativt :( känns tungt...
-
Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....
gullan83 skrev 2015-06-15 07:56:13 följande:Ja har bim på söndag och testade negativt igår
-
En till här som testar som en galning. BIM på torsdag. Inatt va jag uppe och kissade bara för inte testa på morgonen (för få timmar). Testat de två dagarna innanlår hur blank som helt. Äl +9 och +10. Senast fick jag svaaaagt +12. Så kommer väl testa imorgon, men vågar inte riktigt heller. Gha!!siz skrev 2015-06-15 08:05:59 följande:Det kanske finns liiiite hopp för oss men vågar inte tro nåt, testet imorse vidade starkt negativt....
-
Ohhh så det kanske dinns lite hopp
m2b skrev 2015-06-15 09:00:37 följande:En till här som testar som en galning. BIM på torsdag. Inatt va jag uppe och kissade bara för inte testa på morgonen (för få timmar). Testat de två dagarna innanlår hur blank som helt. Äl +9 och +10. Senast fick jag svaaaagt +12. Så kommer väl testa imorgon, men vågar inte riktigt heller. Gha!!
-
Bim igår fortfarande ingen mens eller plus. Brukar aldrig ha sen mens så förstår inte varför den ska strula nu, har två barn sen tidigare men det var så många år sen jag plussade med dom att jag inte minns hur lång tid efter bim det var