-
-
Svar på tråden BIM juni 2015
-
Nu får gärna denna veckan gå super fort idag har jag inte haft några känningar som igår hade jag lite molvärk
-
Jag brukar alltid svullna upp dagarna innan mens men gjorde det även inför bim förra graviditeten och den här också. Så jag håller tummarna för att det är gaser och svullna tarmar som man brukar få i början av graviditeten!Malin 845 skrev 2015-06-15 16:47:34 följande:Normalt att vara så svullen?! :O
Själv är jag i v 6 nu och magen ser normal ut när jag vaknar men svullnar mer och mer från lunch och framåt. I torsdags, när jag var i v 5, hade vi avslutningsfest med jobbet och dagen efter fick jag veta av en kollega att chefen misstänker att jag är gravid för att hon tyckte jag hade fått mage och dessutom drack alkoholfritt. Den kollegan vet om graviditeten och förklarade bort det med att jag svullnar upp när jag äter gluten, haha! En liten vit lögn som förhoppningsvis gick hem... :) -
Bim+1 ingen mens och inget plus :(Angdev skrev 2015-06-15 17:56:41 följande:BIM eftersläntare ;)12/6 Angdev, lillskrutten13/6 Tussebus, FamMorrhår14/6 Jeniii88, muuppeens, LetMeLiveInThatFantasy, Anna09
Hur går det för oss? Själv är jag på BIM+3 och ingen mens, ej testat idag pga mina test är slut :) Lovat mig att vänta tills onsdag om den inte kommit då.
BIM
16/6 Tussigullan17/6 mkes, Glovey, m2b, Nenna18/6 Josssa90, Cystan19/6 natlin, Malin 845, Meli09, Nenna, Carolaj8320/6 HardrockGoddess, Maka94, siz, miachr78, Ashurst Klara, svurkbebis
20-21/6 sommarblomma1, malre, gabriellap21/6 RapidAngel, gullan83, Knasbollen87ca 22/6 Javli
23/6 skepparbarn24/6 GlitterLina 24-25/6 Suada8626/6 linnsanbelle 27/6 TouchOfRed30/6 Mmeli, soofa, Att vänta
PLUSSAT + Caylyn BF 7/2 Desideri BF11/2Aniromagruvan BF11/2canada
EliWe
lindakarlsson4380 BF19/2
sladda
Marta2005
NellieMeja BF 18/2
Marie14
-
Där kom mensen :( hoppar vidare till juli tråden
-
Efter en väldigt konstig början så har mensen nu tittat in. Td på torsdag men det lär ju inte vara nån större överraskning när d blir negativt. Får göra ivf i höst då.
-
BIM-5 och jag kunde de inte hålla mig längre så jag tog ett av TL'S teststickor o fick ett svaagt plus :D nu blir det att fortsätta testa ett par dagar för att se om det ökar
-
Ja jag svullnar upp dagen innan mens, men bim är på fredag, så det är ju lite konstigt.. Tänkte försöka hålla mig från att testa tills torsdag :)gruvan skrev 2015-06-15 18:15:46 följande:Jag brukar alltid svullna upp dagarna innan mens men gjorde det även inför bim förra graviditeten och den här också. Så jag håller tummarna för att det är gaser och svullna tarmar som man brukar få i början av graviditeten!
Själv är jag i v 6 nu och magen ser normal ut när jag vaknar men svullnar mer och mer från lunch och framåt. I torsdags, när jag var i v 5, hade vi avslutningsfest med jobbet och dagen efter fick jag veta av en kollega att chefen misstänker att jag är gravid för att hon tyckte jag hade fått mage och dessutom drack alkoholfritt. Den kollegan vet om graviditeten och förklarade bort det med att jag svullnar upp när jag äter gluten, haha! En liten vit lögn som förhoppningsvis gick hem... :)
hoppas att svullnaden är pga graviditet! Har haft molnande värk i magen sen äl+6 vilket jag inte heller brukar ha. Oj börjar det synas så tidigt? Vad bra att din kollega kunde prata bort det! :). haha nu ser jag ut att vara i v 20 typ pga svullnaden. Inte kul när sambon säger högt: du ser ju ut att vara gravid!!
Hoppas att det är en liten där inne! :) -
Jag är på Äl +4..nu återstår den låååånga väntan :)
-
Hoppas det går bättre för dig. Håller tummarna :)Angdev skrev 2015-06-15 17:11:31 följande:Men åh va tråkigt.
Sj är jag på BIM -3 och har inte fått mensen än. Om den inte kommer imorgon så kommer jag att testa på onsdag. Då vet jag med säkerhet att den är väldigt sen och även om jag skulle ha en lång cykel så borde mensen ha kommit tills dess. Håller klart tummarna. Men det ilar rätt kraftigt just nu i tjejmagen så är beredd på att mensen kommer imorgon. Så blir man inte så besviken....
-
Lyckan blev kort varig plussade ju på bim +5 . Men nu är missfall på gång. Blir så arg å besviken. Kunde ju lika gärna mensen kommit förra måndagen. Hade missfall när vi skulle försöka få tvåan så känner i gen detta. Blä. Blir ett 7 försök. F-n