• Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • j a d e d

Jag vågar inte yttra mig här mer av skräcken att bli utkastad.

Men det är bra nu alltså?

• Schnaa
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 16:33:28 följande:

Nope, han har jag ju snackat med :) , jag ska ut och njuta av vädret.

Puss

Ja men, ja men, man kan väl ha snackat sig till ett möte?

Jag har regn, jag.
    It takes a fool to remain sane
  • Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 16:58:16 följande:
    Ingen infektion här inte. (spotta, spotta, spotta) Skulle jag sitta i min lounge chair och urinera? Nej, självfallet inte. Kisset i fråga var menat för att förstärka hur extremt lysande samt smått genialisk en kommentar var. Jag skrattade åt med vilken träffsäkerhet J A D E D illustrerade hur ett mess ifrån en desperat samt filterlös flicka skulle kunna se ut i all hast.

Det fiktiva messet innehöll ett perfekt antal utropstecken, ett underhållande mellanslag och, här kommer det, siffran ett i slutet. Siffran ett var så absolut abstrakt och självklar kopplat till den fiktiva skribenten. Citera mig inte men det kan vara den mest lysande satiren jag läst i år.
    Rationalisering de luxe. Kolla upp urinträgningen.

• Anonym (2015)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:13:48 följande:

Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
    Man kan visst se när en person läst medelande i whatsap tex blir det blått, man ser även om du skickat ljud och personen har lyssnat!
  • Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 19:19:21 följande:
    Är det som dom säger, att "Dyslectics Have More Fnu"?
    uppenbarligen så sa du det precis nu

• Sheldore
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 19:23:03 följande:
    uppenbarligen så sa du det precis nu
    Va !!! kvar ännu.....YOU DO LOVE US Hjärta
  • j a d e d

Hur gåre TS? Vad skrev han i sin uppsats? Varför gör han sådär mot dig?

• Anonym (va???)
    Sheldore skrev 2015-05-17 19:26:40 följande:
    Va !!! kvar ännu.....YOU DO LOVE US Hjärta
    visst, om det är det ni saknar för att det ska bli folk av er. Hjärta
  • Anonym (trött)

Så förbannat trött på samma människor som spammar sönder trådar. Skaffa en chatt istället. Ingen är intresserad av era försök att vara roliga.

Bra att han svarade ts, men du, var lite försiktig med att lämna ut nummer och så. 

Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???