• Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • nymedlem
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:35:15 följande:

Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.

Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.

Personligen blir jag mkt mer irriterad på någ som messterroriserar mig än om personen skickar ETT mess och sedan ringer.

Polisanmäl den som är ute efter dig och lämna denna man ifred tills han själv hör av sig tycker jag.
  • DickRex
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:35:15 följande:
    Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.
    Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.
    Va? Du har lite "panik" och tror att han ska bli irriterad på dig när du behöver hans stöd! Vad har ni för relation?

...och "skriva senare"? Så många missförstånd det blir i vår värld genom detta evinnerliga skrivande! Nu har ni en knepig sak att reda ut, och då pratar man med varandra för att få med tonfall, skratt och korta bekräftande "ja" eller "hmm".
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:45:03 följande:
    Va? Du har lite "panik" och tror att han ska bli irriterad på dig när du behöver hans stöd! Vad har ni för relation?

...och "skriva senare"? Så många missförstånd det blir i vår värld genom detta evinnerliga skrivande! Nu har ni en knepig sak att reda ut, och då pratar man med varandra för att få med tonfall, skratt och korta bekräftande "ja" eller "hmm".
    han är min nätdejt o gav mig massa stöd igår och förrgårr. Jag har en annan som ringer mig - en annan person som påstår sig vara min nätdejt. Men det är två olika personer... men de ska ha samma namn, yrke och arbetsplats.
    Jag o nätdejten kom överrens om jag ska försöka få veta vem det är som ringer så jag ska uppdatera. Den ringde igen igår men inte igen. Jag är upprörd för att den som ringer försökt lura iväg mig till en stad och lite andra saker. Jag har redan pratat om detta med min nätdejt.
  • verklighetsförmedlingen

Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.

• j a d e d
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 13:05:24 följande:

Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.

Jaaa bra tips!
  • Brunhilde
    Avsluta gärna alla sms med "Älskar du inte mig längre????"
  • Anonym (va???)

jag fattar inte heller men han läser mina meddalanden när jag skickat dem. skickade två igår han läste. skickat två idag han läste asap.

• Jennie med ie

Det krävs ju mindre för att läsa än att skriva/svara. Så man kan absolut ha tid och möjlighet att läsa men inte skicka tillbaka. Om man nu läst ö h t, ibland kanske man bara öppnar upp meddelandena för att inte få signaler eller lysande siffror eller så..,

• nymedlem
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:57:31 följande:

han är min nätdejt o gav mig massa stöd igår och förrgårr. Jag har en annan som ringer mig - en annan person som påstår sig vara min nätdejt. Men det är två olika personer... men de ska ha samma namn, yrke och arbetsplats.

Jag o nätdejten kom överrens om jag ska försöka få veta vem det är som ringer så jag ska uppdatera. Den ringde igen igår men inte igen. Jag är upprörd för att den som ringer försökt lura iväg mig till en stad och lite andra saker. Jag har redan pratat om detta med min nätdejt.

Aha....nu känner jag igen dig från den andra tråden. Det är förmodligen 2 smågrabbar som driver med dig.

Glöm båda och hör inte av dig till någon av dem mer.
  • Anonym (va???)
    nymedlem skrev 2015-05-17 13:17:36 följande:
    Aha....nu känner jag igen dig från den andra tråden. Det är förmodligen 2 smågrabbar som driver med dig.

Glöm båda och hör inte av dig till någon av dem mer.
    min nätdejt menar inte på det är nån han känner. Han både skrev och ringde om det iförrgårr och igår så vi har snackat mkt om det. Jag har till med frågat han direkt vaför någor ens gör så. Jag fattar inte varför någon ens gör så.
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???