han läser mina messages men han svarar inte..???
Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????
Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????
Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.
Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.
Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.
Jag förstår inte varför han inte skulle svara. Så jävla weird liksom typ? Har du provat att skriva jättemånga mess under loppet av jättekort tid? Krävande, korta och gärna desperat osammanhängande?! Om inte det hjälper så drop him like he's hot.
Det krävs ju mindre för att läsa än att skriva/svara. Så man kan absolut ha tid och möjlighet att läsa men inte skicka tillbaka. Om man nu läst ö h t, ibland kanske man bara öppnar upp meddelandena för att inte få signaler eller lysande siffror eller så..,
han är min nätdejt o gav mig massa stöd igår och förrgårr. Jag har en annan som ringer mig - en annan person som påstår sig vara min nätdejt. Men det är två olika personer... men de ska ha samma namn, yrke och arbetsplats.
Jag o nätdejten kom överrens om jag ska försöka få veta vem det är som ringer så jag ska uppdatera. Den ringde igen igår men inte igen. Jag är upprörd för att den som ringer försökt lura iväg mig till en stad och lite andra saker. Jag har redan pratat om detta med min nätdejt.