• Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • Schnaa

Vad skrev han då, TS? Varför har han inte svarat?

Jag har köpt en kanellängd och väntar på att kaffet ska rinna ner. Är så redo för att sätta tänderna i uppsatsen.

It takes a fool to remain sane
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 15:56:39 följande:

Vad skrev han då, TS? Varför har han inte svarat?

Jag har köpt en kanellängd och väntar på att kaffet ska rinna ner. Är så redo för att sätta tänderna i uppsatsen.

du sitter förmodligen på sj så du lär vänta länge herr/miss schnaa
  • Schnaa
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 16:04:52 följande:

du sitter förmodligen på sj så du lär vänta länge herr/miss schnaa

sj? Statens järnvägar? Själv?

Ja, jag sitter ju hemma själv och kammar köksduken till ljudet av en klocka som tickar. Ska strax duka fram mitt försenade eftermiddagskaffe och är mycket tacksam för intellektuell stimulans till detta. Du säger nej, alltså?
    It takes a fool to remain sane
  • j a d e d

De är alltså två med samma namn, yrke samt bostadsort? Så två nätdejtingpojkar, ganska identiska. Var det rätt pojke som svarade?

• Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 16:14:50 följande:
    sj? Statens järnvägar? Själv?

Ja, jag sitter ju hemma själv och kammar köksduken till ljudet av en klocka som tickar. Ska strax duka fram mitt försenade eftermiddagskaffe och är mycket tacksam för intellektuell stimulans till detta. Du säger nej, alltså?
    Dricker ej kaffe och jag ska iväg snart men här har du en tråd om ämnet
    www.familjeliv.se/forum/thread/45818615-ar-det-viktigt-med-intellektuell-stimulans

• Anonym (va???)
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 16:16:53 följande:
    Längre än du fick vänta? Hoppas inte då det finns risk att schnaa använder familjeliv för att beklaga sig om att hon fick vänta längre än du då du väntade på ett svar ifrån din nätdejting-pojke.
    Du bör nog dricka mkt cola eftersom det rinner ut... du sa ju att ditt kiss kom ut så tidigare i tråden. Kanske dags att kolla upp för urinvägsinfektion?
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 16:28:40 följande:
    Men jag vill ju inte läsa OM intellektuell stimulans!

Ska du till killen nu?
    Nope, han har jag ju snackat med :) , jag ska ut och njuta av vädret.
    Puss
  • Sheldore

Tyckte du skrev för ett tag sen att du skulle lämna tråden, o ändå är du kvar. Erkänn att du älskar oss

• Anonym (Tråd)

Har du även skrivit denna tråd ts?

"Vad tycker ni om denne man?"

Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???