• Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • Anonym (va???)
    Anonym (trött) skrev 2015-05-17 20:35:43 följande:

Så förbannat trött på samma människor som spammar sönder trådar. Skaffa en chatt istället. Ingen är intresserad av era försök att vara roliga.

Bra att han svarade ts, men du, var lite försiktig med att lämna ut nummer och så. 

Tack :) För genuin konstruktiv kommentar.
    Ja. Skönt. Han gav mig mer stöd. Ja, få vara mer försiktig hädanefter.
  • Sheldore
    j a d e d skrev 2015-05-17 22:51:54 följande:
    Jag förstår. Blir också sådär bitter utan kuk.

Detta är ju en sanslöst viktig tråd, finns det något jag kan göra för dig som återställer seriositeten angående detta oerhörda problem?
    Jag skulle behöva ett glas mjölk om du känner för att återställa seriositeten här i tråden
  • Schnaa

Men visst fick vi en closure innan det bar i väg som värst, TS?

It takes a fool to remain sane
  • j a d e d

Har TS läst våra inlägg utan att svara?

• Sheldore
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-17 23:09:38 följande:
    Den glömmer jag aldrig!
    You better not Glad
  • suspect2011

Jag fattar inte vad som var så kul med "vad för illa du är tror om mig så hr du fel!!!!!!! 1"

Kan nån snälla förklara?

• Anonym (cilla)
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 11:40:19 följande:

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

Jag har två döttrar i sms-åldern. Killar är URUSLA på att svara på sms och att skriva begripliga om de nu orkar svara. Mina döttrar försöker tyda åt varandra och lyckligtvis så kan de skratta åt alltihop.
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???