• Anonym (va???)

han läser mina messages men han svarar inte..???

Jag skickar mess, och han brukar svara, jag ser att det blir läst rätt fort, men han svarar inte...????? jag skickar nästa, han läser.... men svarar inte?????

• Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???
  • Sheldore

Han vill helt enkelt inte prata med dig. Vad har ni för relation ? pojkvän ?

• DickRex

Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (va???)
    Schnaa skrev 2015-05-17 12:08:14 följande:

MEN LUGNA NER DIG!!1!7

Jag ska!
    Men Jag har en person efter mig som inte vill mig väl som jag inte vet vem det är. Killen vet om det. Ja och så har jag fucking mens. Jag har frågat om jag stör, för han är så tyst. Han läste det med.
  • Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:13:48 följande:

Du kan inte se när ett sms är läst, utan bara när det är levererat. Kanske kan du se när ett "imessage" är läst, det vet jag inte, men oavsett. Kontrollera med en väns telefon av samma typ (android eller ios) som killens när vännen sitter bredvid så får du reda på hur det funkar hos honom. Du kanske är upprörd över något som inte är som du tror.

det är en chatt som är gratis. Man kan se när messages blivit läst.
    jag har en person efter mig som inte vill mig väl. jag skrev om det i annan tråd.
    lång story

• j a d e d
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:18:21 följande:

jag har en person efter mig som inte vill mig väl. jag skrev om det i annan tråd.

lång story

Och din kille har dig efter sig. Vill du honom väl?
  • DickRex
    Anonym (va???) skrev 2015-05-17 12:18:21 följande:
    lång story
    Vad har din mens och "en som inte vill dig väl" med han som inte svarar på dina mess att göra? Ingen här kan ju veta varför han inte svarar eller ens vad du skriver till honom, men är han din vän så borde du väl kunna få honom att fatta att du vill prata med honom. Ring bara för sjutton!
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Zarch

Men vem är han då? En snubbe du chattar med eller är det den äkta hubbien? Relevant fråga för att kunna ge ett konstruktivt svar.

• Anonym (va???)
    DickRex skrev 2015-05-17 12:26:50 följande:
    Vad har din mens och "en som inte vill dig väl" med han som inte svarar på dina mess att göra? Ingen här kan ju veta varför han inte svarar eller ens vad du skriver till honom, men är han din vän så borde du väl kunna få honom att fatta att du vill prata med honom. Ring bara för sjutton!
    Ringer jag så kommer han bara bli irriterrad tror jag eller så svarar han inte om han är upptagen med något.
    Jag få väl skriva senare om det är nåt jag skrivit han stör sig på.
Svar på tråden han läser mina messages men han svarar inte..???