• Rumpelstiltskins

Vilken kändis klarar du inte av?

Man läser en filmrecension och känner att den där filmen bara måste jag se för den är precis i min smak och verkar såååååå bra. Därefter scrollar man ned och ser namnet på skådespelaren som man helt enkelt inte klarar av och filmkvällen har gått förlorad.

Detsamma gäller vissa TV-program, upplägget och storyn är perfekt men raseras av valet av programledare. 

2013 bojkottade jag Eurovision i Sverige enbart för att de valt Petra Mede som programledare. Jag klarar helt enkelt inte av henne.

Suckar också högt och byter snabbt kanal så fort Ernst Kirchsteiger visas på TV, han ger mig kalla kårar.

Vad gäller filmer så har jag stora problem med Tom Cruise vilket är en sorg för att filmerna han är med i ofta är väldigt bra.

Så hit me, vilka kändisar klarar ni inte av?

• Svar på tråden Vilken kändis klarar du inte av?
  • Anton Chigurh
    sofiaellinor skrev 2015-05-21 23:04:57 följande:
    Håller helt med TS Petra Mede . Fy fan vilken jobbigt människa !
    Petra Mede är ju helt jävla underbar, hon lyfte verkligen mellon hon höll i, däremot....när Jonas Gardell var programledare, eller om han var sidekick till Mark....men, fy för helvete, det tar tom emot att skriva hans namn, jag kunde fanimej inte titta färdigt på.....Gardell

Mark hade gjort det så JÄKLA bra, och så kommer...Gard......, nä, jag vägrar, inte en gång till !!!

HAN ÄR HEMSK. Marks sambo. Eller partner då.

Usch å fy.....down.gif

Kram //Anton 9mm.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Auditanne

Jag har allmänt svårt för människor som för sig med en konstlad yta och beter sig uppenbart tillgjort och de närmaste exempel jag kan komma på just nu är Jonas Gardell och Jean Pierre Barda. 

Vill tillägga att jag absolut inte tycker illa om homosexualitet på något vis utan det är uteslutande deras (Jean Pierre och Jonas) personliga framtoning som irriterar mig då jag uppfattar den som påmålad och överdriven.

Någon nämnde Paolo Roberto och jag är lite benägen att hålla med i vissa avseenden.
    Jobbigt med ärelystna personer som alltjämt tycks ha taggarna utåt och t.om. är beredda att utöva våld i situationer där det egentligen inte är nödvändigt.

• sextiotalist
    Anton Chigurh skrev 2015-05-22 10:02:23 följande:
    Petra Mede är ju helt jävla underbar, hon lyfte verkligen mellon hon höll i, däremot....när Jonas Gardell var programledare, eller om han var sidekick till Mark....men, fy för helvete, det tar tom emot att skriva hans namn, jag kunde fanimej inte titta färdigt på.....Gardell. 

Mark hade gjort det så JÄKLA bra, och så kommer...Gard......, nä, jag vägrar, inte en gång till !!!

Usch å fy.....down.gif

Kram //Anton 9mm.gif
    Jag gillar också Petra Mede och Mark, två personer som är superskärpta och verkligen lyfter, Jonas har sina ljusa stunder han också, men det är när han skriver (han har skrivit många tänkvärda texter), helst ska han inte prata något.
    Filip och Fredrik som några inte gillade (inte mina favoriter heller) är tydligen superskärpta
  • sextiotalist
    Anton Chigurh skrev 2015-05-22 10:02:23 följande:
    Petra Mede är ju helt jävla underbar, hon lyfte verkligen mellon hon höll i, däremot....när Jonas Gardell var programledare, eller om han var sidekick till Mark....men, fy för helvete, det tar tom emot att skriva hans namn, jag kunde fanimej inte titta färdigt på.....Gardell. 

Usch å fy.....down.gif

Kram //Anton 
    Jonas är Marks make, de är gifta på riktigt ;)
  • Anton Chigurh
    sextiotalist skrev 2015-05-22 10:12:42 följande:
    Jag gillar också Petra Mede och Mark, två personer som är superskärpta och verkligen lyfter, Jonas har sina ljusa stunder han också, men det är när han skriver (han har skrivit många tänkvärda texter), helst ska han inte prata något.
    Filip och Fredrik som några inte gillade (inte mina favoriter heller) är tydligen superskärpta
    Har inte läst något av Marks sambo/partner, men håller verkligen med dig, 60-talaren, han borde se till att hålla truten stäng när han är bland folk.

Marks sambo/partner alltså.... !

Ha en skön fredag. Glad
  • Auditanne
    Anton Chigurh skrev 2015-05-22 10:16:46 följande:
    Har inte läst något av Marks sambo/partner, men håller verkligen med dig, 60-talaren, han borde se till att hålla truten stäng när han är bland folk.

Marks sambo/partner alltså.... !

Ha en skön fredag. Glad

Fast de är ju inte bara sambo utan även gifta.
  • Ankissen

För er som inte läst Jonas Gardell rekommenderar jag verkligen "Torka aldrig tårar" triologin. 

Förresten sällar jag mig till den som älskar Petra Mede! Förstår inte varför folk stör sig på henne? 

• Anton Chigurh
    Auditanne skrev 2015-05-22 10:21:23 följande:

Fast de är ju inte bara sambo utan även gifta.
    Allrajt....Glad
  • sextiotalist
    Ankissen skrev 2015-05-22 10:22:17 följande:

För er som inte läst Jonas Gardell rekommenderar jag verkligen "Torka aldrig tårar" triologin. 

Förresten sällar jag mig till den som älskar Petra Mede! Förstår inte varför folk stör sig på henne? 

Gardells texter är ofta bra, men han ska hålla sig till det skrivna ordet
  • Anna Hbg

Har extremt svårt för Per Moberg! Kryper i kroppen på mig när jag ser honom.

Svar på tråden Vilken kändis klarar du inte av?