• Rumpelstiltskins

Vilken kändis klarar du inte av?

Man läser en filmrecension och känner att den där filmen bara måste jag se för den är precis i min smak och verkar såååååå bra. Därefter scrollar man ned och ser namnet på skådespelaren som man helt enkelt inte klarar av och filmkvällen har gått förlorad.

Detsamma gäller vissa TV-program, upplägget och storyn är perfekt men raseras av valet av programledare. 

2013 bojkottade jag Eurovision i Sverige enbart för att de valt Petra Mede som programledare. Jag klarar helt enkelt inte av henne.

Suckar också högt och byter snabbt kanal så fort Ernst Kirchsteiger visas på TV, han ger mig kalla kårar.

Vad gäller filmer så har jag stora problem med Tom Cruise vilket är en sorg för att filmerna han är med i ofta är väldigt bra.

Så hit me, vilka kändisar klarar ni inte av?

• Svar på tråden Vilken kändis klarar du inte av?
  • Auditanne
    Anna Hbg skrev 2015-05-22 10:48:19 följande:

Har extremt svårt för Per Moberg! Kryper i kroppen på mig när jag ser honom.

Var du möjligen en följare av långköraren "Rederiet"?
  • Anna Hbg
    Auditanne skrev 2015-05-22 10:53:10 följande:

Var du möjligen en följare av långköraren "Rederiet"?

Inte ens sett ett helt avsnitt av den serien.
  • dessan59

Steffo Törnkvist och Alexander Bard!! fy farao! Steffo är så självgod och tycker att han är bäst på  allting, vilket han inte är. Alexander Bard står för saker som jag inte gillar, dessutom har brist på empati både då det gäller djur och människor.

• Auditanne
    Anna Hbg skrev 2015-05-22 11:03:33 följande:
    Han spelade en väldigt obehaglig typ i den serien, därför kan jag också känna att han är lite "creepy" att beskåda även i andra sammanhang.
  • dessan59

å jag glömde Gunilla Persson!! hon förstår inte att det är hon själv som är problemet när det kommer till bråk tex.

• Anna Hbg
    Auditanne skrev 2015-05-22 11:10:21 följande:

Han spelade en väldigt obehaglig typ i den serien, därför kan jag också känna att han är lite "creepy" att beskåda även i andra sammanhang.

Aha, nej det är inte därför. Tycker att han är klarar av att vara rätt obehaglig bara genom att vara sig själv :P
  • MissPin
    dessan59 skrev 2015-05-22 11:10:36 följande:

å jag glömde Gunilla Persson!! hon förstår inte att det är hon själv som är problemet när det kommer till bråk tex.

Ja usch! Gunilla Persson, hemsk människa! Blir så irriterad på henne!
  • isolande
    MissPin skrev 2015-05-22 11:46:41 följande:
    Ja usch! Gunilla Persson, hemsk människa! Blir så irriterad på henne!
    Eller hon hennes rival, Åsa Westerlund! Fy, det är ju skämskudde fram varenda gång hon säger något Drömmer
  • Deceree1
    Anna Hbg skrev 2015-05-22 11:03:33 följande:

Har sett alla :) håller med om Moberg, men inte bara i Rederiet utan också i " vad blir det för mat". Flottig och speedad liksom..
  • Indigo
    Deceree1 skrev 2015-05-22 11:52:17 följande:
    Har sett alla :) håller med om Moberg, men inte bara i Rederiet utan också i " vad blir det för mat". Flottig och speedad liksom..
    Morberg var ju rätt obehaglig redan i filmen 1939, vill jag minnas.
    Dessutom liknar han en mops och jag har ytterst svårt för mopsar.
    Fast det kan ju inte han hjälpa. (varken det ena eller det andra, alltså)
    Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
Svar på tråden Vilken kändis klarar du inte av?