• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • mam87
    Elilia86 skrev 2015-06-20 21:51:04 följande:

Hej, jag är ny här och är i v.6. Jag har en 2 årig son sedan innan men det tog sin tid att bli gravid... (samma med första). Vågar ännu inte hoppas allt för mycket innan v.12, då kan jag andas ut! Bf är runt den 17-20/2 2016, app/internet och bm säger olika ????

Wow vi är många i tråden nu :) Hoppas att det går vägen för oss alla, det är lite läskigt och på ett sätt längtar jag tills efter semestern (då har min 12 vecka passerat) :) Har också appar som säger lite olika så det blir spännande att få ett datum av bm sen!
  • camilla1979

Hej där!
    Hoppar också in här om det är OK :)
    Plussade på självaste midsommarafton och enligt beräkningar kommer nytillskottet 21/2-16 .
    Har genomgått IVF och detta är vårt 2a barn, är 35 år gammal och bor i Uppsala

• Anonym (Happy)
    mam87 skrev 2015-06-20 21:55:09 följande:

Förstår helt :)

Vi hade tänkt att hålla några veckor till men vi kanske kan starta en norrort Stockholm gravida bf februari på fb? Jag är så kass på grupper på fb haha ???? du kanske kan?
  • Gossii

Tror jag lyckades nu att göra en grupp. Så får gå ut med vem.jag är här så ni från norrort Stockholm kan skriva pm till mig vad ni heter på fb så lägger jag till, så fixar jag så fler kan lägga tillmedlemar sen. :p

Vore så kul att ha folk i närheten och följas åt:)

• siz

Jag vill vara med i fb gruppen,,,,

Gossii skrev 2015-06-21 00:40:56 följande:

Tror jag lyckades nu att göra en grupp. Så får gå ut med vem.jag är här så ni från norrort Stockholm kan skriva pm till mig vad ni heter på fb så lägger jag till, så fixar jag så fler kan lägga tillmedlemar sen. :p

• Lisa 236
    Hej EXPERTER!!!!! När slår det  CB digitala om till 3+ tror ni???? de starkaste testen är från idag. Testlagren är från förra söndagen till idag alltså en vecka. Tacksam för svar

• Nilla22
    MalinTherese skrev 2015-06-18 20:09:35 följande:

Jag har haft en blödning, samt extrema smärtor som fått mig att sjukskriva mig från jobbet.. Tog kontakt med Hudiksvalls gynmottagning ang vul, för att utesluta missfall... Fick dock ett otrevligt svar och inget vul... Så nu vet jag tyvärr inte om jag platsar i denna tråd nå mer :/

Jag har också haft blödningar (färskt blod) och kramper i veckan. Kontaktade MVC där jag bor i början av veckan och fick också otroligt dåligt bemötande. Hon sa bara "om du har fått MF så kan vi ändå inte göra något så man gör ingen undersökning. Man kan bara vänta och se och låta naturen ha sin gång". Igår fick jag ordentligt ont samt att det började komma ut stora klumpar av koagulerat blod. Jag var helt övertygad om att jag hade fått missfall. Ringde en god vän som jobbar på förlossningen och hon rådde mig att åka in till gynakuten trots att jag bara är i vecka 6+0. Väl därinne fick jag ett jättebra bemötande samt fick träffa läkare och göra VUL direkt. Allt såg normalt ut och man såg till och med ett litet hjärta slå därinne. Så ge inte upp hoppet <3
  • Blivandeungmamma94
    Gossii skrev 2015-06-21 00:40:56 följande:

Vill gärna vara med i gruppen, lyckas inte skriva privat meddelande till dig. Får mig inte in på din sida.. Skulle du kunna skicka ett till mig så kan jag skriva tillbak min fb å mail :)
  • Javli

Vet tyvärr inte med clearblue. Men resultaten ser ju jättefina ut.

• Lisa 236
    Javli skrev 2015-06-21 11:52:28 följande:

Vet tyvärr inte med clearblue. Men resultaten ser ju jättefina ut.

hej ok tack... hur ser dina ut?
Svar på tråden BF februari 2016