S79 skrev 2015-06-23 22:47:15 följande:
Jag tänkte nog ringa dom nu i veckan. Vet inte hur det är att få tider nu med semestrar och sånt. Själv då? Har du ringt än?
Nej vi har inte berättat för någon än. Men igår pratade vi om att få berätta för en varsin person för att ha någon annan än oss själva att bolla tankar med. Så eventuellt ska jag berätta för en av mina bästa kompisar som även hon är gravid, men med sitt tredje barn. Har ni berättat för någon? :)
Precis, väntar ett samtal imorgon så får vi se när dom har tid. Har semester 29-31 så det gör inget om de kommer efter känner jag.
Det är fortfarande så tidigt.
Jag har berättate för 2 av mina bästa vänner. Den ena har försökt väldigt länge och jag fick dåligt samvete över att det gick så enkelt för oss. När jag klämde ur mig detta säger hon att hon hade plussat för en vecka sedan! Så otroligt kul, hon är anntagligen 2-5 veckor innan oss hon hade inte stenkoll. :)
Sambon fick ett samtal idag på jobbet av hans barndomsvän som berättade att dom precis fått veta att hon är gravid och då kunde inte sambon inte hålla sig utan berättade.
Tror det är bra att ha någon att prata med. Men resten ska vi försöka hålla oss till v 12. :)