• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • maoliiin

Hej,

Hoppar med här :) Gjorde ett test idag som visade positivt. Efter 2 sena avbrytande 2013 på grund av att jag och min man har för lika gener (tror dom), så hoppas jag verkligen att det ska gå vägen denna gång :)

Ska bli kul at följa er andra också! :)

• Obsession89
    AngelinaAr skrev 2015-06-22 19:32:17 följande:

Mina två missfall började i bruna flytningar inte för skrämma dig...be om ett vul tycker jag. Hoppas det nte är ngt fel lycka till

Tack för ditt svar! De bruna flytningarna har slutat idag men om det kommer mer så får jag ringa gynakuten och be om ett vul.
  • Nilla22
    idm skrev 2015-06-21 16:26:12 följande:
    Menar givetvis 13 februari :)
    Roligt! Jag har exakt samma datum som du :D
  • lindakarlsson4380

Hej på er!

Jag måste bara fråga.. inatt vaknade jag två gånger av sådan smärta i tjejmagen, precis som vääärldens mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Tog två alvedon för att ens kunna somna igen. Vaknade 3 timmar senare och hade lika ont. Men blöder ingenting. Varit uppe på toa båda gångerna.

Kan växtvärken göra så ont?!

• Tindrasmatte
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-23 07:24:38 följande:

Hej på er!

Jag måste bara fråga.. inatt vaknade jag två gånger av sådan smärta i tjejmagen, precis som vääärldens mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Tog två alvedon för att ens kunna somna igen. Vaknade 3 timmar senare och hade lika ont. Men blöder ingenting. Varit uppe på toa båda gångerna.

Kan växtvärken göra så ont?!

Jag har haft samma problem i ca 2 veckor. Enligt gynakuten är det helt normalt även om det inte känns så ^^ iallafall såhär tidigt som fram till v.8 eller så :)
  • lindakarlsson4380
    Tindrasmatte skrev 2015-06-23 07:52:10 följande:

Jag har haft samma problem i ca 2 veckor. Enligt gynakuten är det helt normalt även om det inte känns så ^^ iallafall såhär tidigt som fram till v.8 eller så :)

TACK! Fy vad orolig man blir alltså...
  • me93
    maoliiin skrev 2015-06-22 19:44:43 följande:

Hej,

Hoppar med här :) Gjorde ett test idag som visade positivt. Efter 2 sena avbrytande 2013 på grund av att jag och min man har för lika gener (tror dom), så hoppas jag verkligen att det ska gå vägen denna gång :)

Ska bli kul at följa er andra också! :)

Grattis! Håller tummarna
  • minneli

Plussade idag! Bf 24 februari!

Har två barn sedan innan och velat fram och tillbaka om vi ska ha ett tredje, det övergick i "blir det så blir det" och nu vart det tydligen :)

• Lollo1982

Jag har haft fruktansvärt ont i brösten nu länge. Nu känns de som att de börjar avta. går in i v 8 på torsdag. Är det normalt?

• minneli

Ja det är normalt med ont i brösten. Min yngsta klättrade på mina igår och då gjorde det så sjukt ont att jag förstod att jag skylla ta ett graviditetstest idag.

Svar på tråden BF februari 2016