• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anonym124

Hej alla nya!

Vi har gjort en hemlig fb-sida, ingen kan se om du är med och den är inte sökbar. Vill ni vara med så skicka pm till mig med ert för och efternamn så ska kag försöka lägga till er (har inte gjort det förut, men det går säkert bra ;) )

• benjateo
    Anonym124 skrev 2015-06-22 12:24:30 följande:

Hej alla nya!

Vi har gjort en hemlig fb-sida, ingen kan se om du är med och den är inte sökbar. Vill ni vara med så skicka pm till mig med ert för och efternamn så ska kag försöka lägga till er (har inte gjort det förut, men det går säkert bra ;) )

Är gärna med ett tag o ser om det är något för mig bf på skottdagen den 29/2.. kunde inte mala dig från luren här.. Sara claesson
  • benjateo

Eller var det bara norr om Stockholm? Ingen i Göteborgs trakten här.. jag bor i Lysekil o träffar eller snackar gärna på fb med någon i närheten ????

• Marie14
    Obsession89 skrev 2015-06-22 12:18:56 följande:

Hej allihopa! Är lite orolig.. Igår och lite idag har jag haft bruna flytningar.

Ringde bm som sa att det var vanligt och så länge det inte var färsk blod tyckte hon inte att jag skulle oroa mig. Svårt att inte oroa sig! Nån mer som haft bruna flytningar?

Jag hade rosa/röd blödning för en vecka sedan. Kom bara på kvällen när jag kissade.

om det inte ökar så är det lugnt.

dagen eftee var det normala flytningar.
  • Tasha82

Hej, lyckas inte heller skicka PM, men skicka gärna till mig här så skriver jag mitt namn på fb för gruppen för norrortsbor? :)

Gossii skrev 2015-06-21 12:23:04 följande:

Du har inget presentation på fl.Har skickat ett pm :)

• Pelicca

Jag är beräknad 12 februari enligt appen jag har jag är nu i vecka 7 så det är fortfarande väldigt tidigt, jag är 23 år :)

Nilla22 skrev 2015-06-13 23:10:34 följande:

Men åh vad roligt! När är du beräknad och hur gammal är du? :)

• Anonym124

Nej, jag får det inte alls att fungera med att lägga till. Har skrivit på fb och hört om någon annan kan göra ett försök :) vår grupp är för alla, inte bara norrort. Vi är ca 80 medlemmar än så länge :)

• Nattöga

Jag provar igen!

Ni som vill med i hemliga fb-gruppen för februaribebisar, skicka pm till mig med antingen

1: Din mailadress. Då skickar jag en inbjudan till MAILEN, inte till FB-meddelande alltså. Och kolla både din mails inkorg och skräppost! Klicka bara på länken i mailet :)

2. Ditt namn så som man söker upp det på FB. Skriv namn och hur din profilbild ser ut - då skickar jag en vänförfrågan som du får acceptera, därefter bjuder jag in dig i gruppen!

Välkomna alla nya!

• AngelinaAr
    Obsession89 skrev 2015-06-22 12:18:56 följande:

Hej allihopa! Är lite orolig.. Igår och lite idag har jag haft bruna flytningar.

Ringde bm som sa att det var vanligt och så länge det inte var färsk blod tyckte hon inte att jag skulle oroa mig. Svårt att inte oroa sig! Nån mer som haft bruna flytningar?

Mina två missfall började i bruna flytningar inte för skrämma dig...be om ett vul tycker jag. Hoppas det nte är ngt fel lycka till
  • mam87
    Gossii skrev 2015-06-21 13:11:35 följande:

Kul att det börjar komma in lite norrort Stockholm :) fortsätta, jag försöker så gott jag kan med art lägga till.. Är inte så kunnig på just grupper haha ????

Jag kan inte heller komma in på din profil, PMa gärna mig med så svarar jag med namn :) 
Svar på tråden BF februari 2016