Sugen på samma kön!
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
Ja man är otroligt sugen på att uppleva det igen känns det som.. gillar ju tjejer men leka med en kille är i sin egen klass. Det är något speciellt med en hård&varm kuk och att få den att spruta Har du nån vän då som du tänker försöka med? Så svårt med konkreta tips.. blir ju som en helt annan grej än att försöka få till det med en tjej. Kan inte komma på så mycket mer än att göra några antydningar eller att fråga rakt ut.
Fan för den här tråden, nu har jag börjat längta konstant efter kuk igen :D
Kommer inte bli nöjd förrän jag får det
Hade varit kul om man hade varit i sitsen där man hade kunnat få prova. Flickvännen lär nog inte öppna för en till i leken, oavsett om det är en tjej eller kille. Så man får väl se. Ska åtminstone börja med att berätta mitt nya intresse för tjejen och se hur hon reagerar. Hon är inte lika mycket inne på mitt intressespår för sperma och diverse ejakulationer, så kan bli svårt att få henne att förstå min tanke. Jag tror att en del av intresset har drivits av hennes ovilja att ta min kuk i munnen och att hon inte är så glad för sperma överlag. Det har bara gjort att jag porrsurfat mer på skiten.
Hade varit kul om man hade varit i sitsen där man hade kunnat få prova. Flickvännen lär nog inte öppna för en till i leken, oavsett om det är en tjej eller kille. Så man får väl se. Ska åtminstone börja med att berätta mitt nya intresse för tjejen och se hur hon reagerar. Hon är inte lika mycket inne på mitt intressespår för sperma och diverse ejakulationer, så kan bli svårt att få henne att förstå min tanke. Jag tror att en del av intresset har drivits av hennes ovilja att ta min kuk i munnen och att hon inte är så glad för sperma överlag. Det har bara gjort att jag porrsurfat mer på skiten.
jo jag förstår att känslan av den i munnen måste vara härlig! jag tänkte att man kanske kunde träffa sin vän, starta en porrvideo på skoj och börja runka lite smått och sen fråga ifall han vill ha hjälp ? :)
Kan nog funka! Är ju värt ett försök iaf, inget att förlora.
hehe nej!
det känns lite så att får man kuk och gillar det så kan man inte sluta vilja ha mer! :o
hehe nej!
det känns lite så att får man kuk och gillar det så kan man inte sluta vilja ha mer! :o
och denna killen döper sig till anabolakillen? XD hur går det med bröstmjölken ?
haha vilken cooling! kan lova dig att din högsta önskan är att slicka lite pinne! sitter bakom skärmen och kaxar! blir så himla rädd! jävla pajas! XD