• Anonym (nyfikenvarjedag)

Sugen på samma kön!

Hej FL

Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

• Svar på tråden Sugen på samma kön!
  • Anonym (jo)

Oj det är väl rätt stort? Eller ja vet inte vad det blir i omkrets hehe
    Vaknade hur kåt som helst imorse. Skulle verkligen behöva en avsugning men får väl bli att lekamed sig själv

haha jag vet inte, men skön är den iallafall! hehe
    du är inte ensam, har redan tagit hand om mig själv 3 gånger idag! haha

• Anonym (jo)

Haha ojdå så pass! Du håller igång
    Du borde skriva om någon fantasi du har här i tråden.
    Typ lite mer utförligt så får vi andra läsning :)

haha annars blir jag galen!
    jag har många fantasier, men jag tänker ofta på att få bli bunden mot en sänggavel på alla fyra med en kuk framför och en bakom mig! samtidigt som jag får suga kuk så får jag en hård stor skön i analen och så turas dom om fram till det att dom är nära att spruta! då går jag ner på knä och väntar på att få all sperma i ansiktet! hehe

• Anonym (jo)

Mmm fan vad hett det vore.. blev ännu kåtare av att läsa det
    :)

det vore underbart! ;)
    hehe bra! jag ligger i sängen och smeker mig själv nu så! hehe

• Anonym (Fantiserar)
    Anonym (jo) skrev 2015-06-28 23:37:21 följande:

Till en man.

Ja jag vet inte.. lite tror jag det är så att det där släpper när man väl är kåt och på G. Jag tyckte inte det kändes särskilt 'bögigt' egentligen när jag knullade honom. Bara jävligt skönt. Men fick ta det rätt lugnt för det var ju trångt och jag räknas nog som välutrustad så att det var lite knepigt och gjorde ont för honom par gånger.

Har nån av er här provat ta en dildo i analen och vad tyckte ni om det isåfall?

Jag har testat men jag kan inte säga att jag tyckte det var så skönt. Vill verkligen att det ska vara skönt för jag tänder på tanken på en kuk som tränger in i mig.

Jag har testat allt möjligt i analen, gurka, morot, banan, skruvmejselskaft, pennor av olika slag, en tjockkorv i kondom, och givetvis olika dildos som jag och frugan köpt. För närvarande har vi en buttplugg som hon vill ha i sig ibland och den leker jag med ibland vid ensamma stunder ;)) Tycker det är skönt ibland och ibland inte. Skönast är att bara ha nåt uppstoppad utan att köra in och ut, så buttpluggen är perfekt för det. Är sugen på att köpa en ny dildo som ser ut som en kuk och börja leka med den. Måste bara övertala frugan om att hon vill ha en ;)
  • Ben66
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-06-29 17:14:49 följande:
    Jag har testat allt möjligt i analen, gurka, morot, banan, skruvmejselskaft, pennor av olika slag, en tjockkorv i kondom, och givetvis olika dildos som jag och frugan köpt. För närvarande har vi en buttplugg som hon vill ha i sig ibland och den leker jag med ibland vid ensamma stunder ;)) Tycker det är skönt ibland och ibland inte. Skönast är att bara ha nåt uppstoppad utan att köra in och ut, så buttpluggen är perfekt för det. Är sugen på att köpa en ny dildo som ser ut som en kuk och börja leka med den. Måste bara övertala frugan om att hon vill ha en ;)
    Ha ha ha....känner igen mig i att låna fruns dildosar.
    Jag har inte någon egen buttplugg...kanske kan jag köpa en.
    Jag tycker om att få prostataorgasm, med hjälp av ex en massagestav
  • Ben66

TS...
    Hur går det för dig, någon som nappat ?

oj förlåt, jag trodde denna tråden var död!
    men nej det har jag tyvärr inte! börjar bli riktigt desperat...

Hej allihopa!
    Jag vet att det inte finns något annorlunda eller konstigt direkt! Bara samhället som är fel! men jag är nyfiken på vad folk tänder på! kanske någon annorlunda fantasi, någonting annorlunda ni blir tända på! & så vidare! ni förstår nog vad jag vill få sagt! :) dela gärna med er & fråga ifall ni själv undrar något! jag är inte "normal" när det gäller sex! självklart har jag också gränser men dom går vid barn & djur! allt annat som jag kan tänka på nu är jag öppen för! :)

• Ben66

Jag tänder på bilder och filmer med pegging...dvs en kvinna knullar en man med strapon. Är det också en annan man med i en trekant så blir jag jävligt kåt. Det är en fantasi och en önskan att jag ska få uppleva...att bli peggad alltså Skäms

Men tyvärr så är inte min fru intresserad av detta så jag får fortsätta att fantisera.

• Anonym (jo)

Hur går det för dig TS, har du provat vara med en kille?

Jag hade en massa drömmar för någon dag sen om ha sex med en kille. Blev så sugen igen. Känns som det är ett återkommande inslag i mitt liv, alltså fantasierna om killar/kuk.

• Anonym (Mmm)
    Anonym (jo) skrev 2015-07-28 22:44:31 följande:

Hur går det för dig TS, har du provat vara med en kille?

Jag hade en massa drömmar för någon dag sen om ha sex med en kille. Blev så sugen igen. Känns som det är ett återkommande inslag i mitt liv, alltså fantasierna om killar/kuk.

Samma för mig! Men det lär nog stanna vid fantasier tyvärr
  • Anonym (Gör det!)
    Anonym (Mmm) skrev 2015-08-03 18:21:57 följande:
    Samma för mig! Men det lär nog stanna vid fantasier tyvärr
    varför det? Det är väl inte så svårt? Kan vara svårare att hitta någon som vill sätta på än tvärtom men dte är bara att testa på BC eller så i de större städerna brukar det finnas en videoklubb och där träffas män och har sex med andra män.
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Gör det!) skrev 2015-08-03 18:38:47 följande:
    varför det? Det är väl inte så svårt? Kan vara svårare att hitta någon som vill sätta på än tvärtom men dte är bara att testa på BC eller så i de större städerna brukar det finnas en videoklubb och där träffas män och har sex med andra män.
    Är gift, några barn, och bor inte nära någon storstad! Jag har tyvärr också svårt att komma ifrån på kvällar och helger.
  • Anonym (Gör det!)
    Anonym (Mmm) skrev 2015-08-03 19:56:18 följande:
    Är gift, några barn, och bor inte nära någon storstad! Jag har tyvärr också svårt att komma ifrån på kvällar och helger.
    Finns många gifta män som vill träffas på dagtid...
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Gör det!) skrev 2015-08-03 20:00:30 följande:
    Finns många gifta män som vill träffas på dagtid...
    Haha. Middagspaus på jobbet och inta en helt annorlunda måltid.:) har du träffat någon så?
Svar på tråden Sugen på samma kön!