Sugen på samma kön!
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
du jo! du kan verkligen få mig på kåta tankar! Hehe men det tackar jag för!
men jag är så sjukt sugen och blir bara mer och mer sugen av allt ni skriver! jag lovar att berätta allt när jag fått till det! hehe
Vi körde oskyddat förresten, visste ju att han var frisk och vice versa. Känslan alltså.. kan inte tänka mig det kommer i närheten med kondom.
Nyfikenvarjedag: Glad att du blir kåt av att läsa vad jag skriver hehe. Jag gillar också den här tråden och dina/de övrigas inlägg! Blir alltid upphetsad när jag går in här och läser.
jag är avis på att du fått leka med en kuk! :(
jag leker ofta med dildo i analen och jag älskar det! sprutar extremt av det!
kan inte tänka mig hur det skulle vara att få en riktig dock! måste vara paradis hehe
jag är avis på att du fått leka med en kuk! :(
jag leker ofta med dildo i analen och jag älskar det! sprutar extremt av det!
kan inte tänka mig hur det skulle vara att få en riktig dock! måste vara paradis hehe
du får träna dig för jag använder dildo varje dag! hehe
jag brukar suga på den, och fantiserar!
ohhh du är välkommen! hehe
du får träna dig för jag använder dildo varje dag! hehe
jag brukar suga på den, och fantiserar!
ohhh du är välkommen! hehe
haha ja det är ju en bit tyvärr! :( hade gärna lekt med dig och testat allt möjligt du velat! :)
jag ska faktiskt använda min sköna dildo nu hade jag tänkt! hehe
Samma här :) Så hade du fått din nyfikenhet stillad (eller inte haha)
Det låter väldigt skönt. Hur stor är dildon?
Jag tror jag ska kolla på lite porr. Synd man antagligen inte får länka klipp här hehe
tror inte jag hade fått nog! hehe
jag har många dildos, några buttplugs och mera! hehe men största är väl 4 diameter i omkrets om jag tänker rätt!
vet inte om man får länka! :(