• Anonym (nyfikenvarjedag)

Sugen på samma kön!

Hej FL

Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

• Svar på tråden Sugen på samma kön!
  • Anonym (Fantiserar)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-28 21:52:06 följande:

du jo! du kan verkligen få mig på kåta tankar! Hehe men det tackar jag för!

men jag är så sjukt sugen och blir bara mer och mer sugen av allt ni skriver! jag lovar att berätta allt när jag fått till det! hehe

Hoppas du får till det och vi vill gärna veta hur det var :)
  • Anonym (jo)
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-06-28 20:18:41 följande:
    Har du gett analsex till en man eller tjej?

Jo utan kondom skulle jag vilja isf, men som du säger lite risky....://

Fast jag känner nog mer för en "blandras", blir inte så bögigt då, om man har ett par bröst att klämma på samtidigt som man rider en kuk och får sin kuk masserad av en tjej med kuk...Ahh, vad skönt det hade varit :))
    Till en man.

Ja jag vet inte.. lite tror jag det är så att det där släpper när man väl är kåt och på G. Jag tyckte inte det kändes särskilt 'bögigt' egentligen när jag knullade honom. Bara jävligt skönt. Men fick ta det rätt lugnt för det var ju trångt och jag räknas nog som välutrustad så att det var lite knepigt och gjorde ont för honom par gånger.

Har nån av er här provat ta en dildo i analen och vad tyckte ni om det isåfall?
    Jag har testat men jag kan inte säga att jag tyckte det var så skönt. Vill verkligen att det ska vara skönt för jag tänder på tanken på en kuk som tränger in i mig.
  • Anonym (jo)

Vi körde oskyddat förresten, visste ju att han var frisk och vice versa. Känslan alltså.. kan inte tänka mig det kommer i närheten med kondom.

Nyfikenvarjedag: Glad att du blir kåt av att läsa vad jag skriver hehe. Jag gillar också den här tråden och dina/de övrigas inlägg! Blir alltid upphetsad när jag går in här och läser.

jag är avis på att du fått leka med en kuk! :(
    jag leker ofta med dildo i analen och jag älskar det! sprutar extremt av det!
    kan inte tänka mig hur det skulle vara att få en riktig dock! måste vara paradis hehe

• Anonym (jo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-28 23:45:50 följande:

jag är avis på att du fått leka med en kuk! :(
    jag leker ofta med dildo i analen och jag älskar det! sprutar extremt av det!
    kan inte tänka mig hur det skulle vara att få en riktig dock! måste vara paradis hehe

Haha och jag är avis på att du får njuta av det. Jag vet inte varför jag inte njuter av dildo i analen. Men förhoppningsvis skulle jag väl njuta mer av riktig kuk.

Har du provat suga på dildo?
    Har tränat en del förut på det och har typ inga kräkreflexer kvar, skulle nog kunna ta en kuk all the way ända ner i halsen nu. Måste prova nån dag hehe

du får träna dig för jag använder dildo varje dag! hehe
    jag brukar suga på den, och fantiserar!
    ohhh du är välkommen! hehe

• Anonym (jo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-29 00:19:42 följande:

du får träna dig för jag använder dildo varje dag! hehe
    jag brukar suga på den, och fantiserar!
    ohhh du är välkommen! hehe

Hehe vi borde träffas nån gång egentligen kunde nog ha det skönt ihop
    Synd det ska vara en bra bit emellan bara
    Ja jag får väl ge mig på det igen, kanske är en vanesak att börja gilla det

haha ja det är ju en bit tyvärr! :( hade gärna lekt med dig och testat allt möjligt du velat! :)
    jag ska faktiskt använda min sköna dildo nu hade jag tänkt! hehe

• Anonym (jo)

Samma här :) Så hade du fått din nyfikenhet stillad (eller inte haha)

Det låter väldigt skönt. Hur stor är dildon?
    Jag tror jag ska kolla på lite porr. Synd man antagligen inte får länka klipp här hehe

tror inte jag hade fått nog! hehe

jag har många dildos, några buttplugs och mera! hehe men största är väl 4 diameter i omkrets om jag tänker rätt!
    vet inte om man får länka! :(

Svar på tråden Sugen på samma kön!