• Anonym (nyfikenvarjedag)

Sugen på samma kön!

Hej FL

Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

• Svar på tråden Sugen på samma kön!
  • Ben66

(Fantiserar) skicka ett pm till mig om du vill veta hur det känns.
    Jag är gift, men innan mitt förhållande så var jag nyfiken och testade en gång.

oj vad upphetsande text du skrev fantiserar!
    helt underbar & mysig vaken dröm du haft där, nu vet jag vad jag ska tänka på när jag smeker nästa gång! hehe
    jag brukar också ligga bredvid min sambo när hon sover och smeka mig själv så jag sprutar över mig själv och tänker att det är någon annan och hoppas på att det snart blir verklighet! hehe
    fortsätt gärna att dela fantasier och liknande!

• Tellus

Och jisses vilka problem tråd skaparen har. Trots otaliga inviter från andra så fattar han noll. Vad är problemet?

haha vadå inviter ?

• Anonym (bongo)

Jag var själv 25 när jag började tänka på killar. Men det tog 6 år innan jag vågade träffa nån. Och det är ju som nån skrev, killar har väl lättare för pang på rödbetan. Dröjde inte länge förrän vi stod nakna inför varann och hade den andres kuk i munnen Tungan ute

haha oj, lät mumsigt! vad tyckte du då? :)

• Anonym (jo)

Jag kunde inte hålla mig idag. Hookade upp med en kille på bc. Halvanonymt, det var rätt mörkt i hallen och så fick man komma in så satt han på knä där. Var bara att plocka fram kuken och så satt han igång att suga... blev hård snabbt iallafall, var lite rädd att jag inte skulle tända till.

Vad ska man säga? Det var skönt och jag kom rätt snabbt. Sen tack och hej och drog ut på stan. Men det var liksom inte i närheten av mina tidigare upplevelser. Det måste nog ha berott på att jag kände den killen och att vi liksom tog det steg för steg.. rakt på såhär ger inte mig så mycket.

vart gjorde du det? vad är bc?
    var det inte alls lika bra som förut?
    vart bor du någonstans?

• Anonym (jo)

bc är Body Contact, typ kontaktsida.
    Bor i Sundsvall

Nej alltså vet inte hur jag ska förklara... gillade att det var 'oskyldigt' med min polare. Inte som att man träffades enbart för sex utan vi  umgicks ju ändå och sen rätt vad det var så kunde han tafsa på mig på skämt eller tvärtom. Och sen rätt vad det var satt vi och kolla på porr och runkade av varandra eller jag sög honom eller något. Vi pratade sällan särskilt mycket kring det.

Den här killen sa innan vi träffades att han ville bli kallad slyna och dragen i håret mm men jag kom mig inte för att säga eller göra något. Blev inte tillräckligt upphetsad.

• Anonym (Fantiserar)
    Anonym (jo) skrev 2015-06-27 19:07:59 följande:

bc är Body Contact, typ kontaktsida.

Bor i Sundsvall

Nej alltså vet inte hur jag ska förklara... gillade att det var 'oskyldigt' med min polare. Inte som att man träffades enbart för sex utan vi  umgicks ju ändå och sen rätt vad det var så kunde han tafsa på mig på skämt eller tvärtom. Och sen rätt vad det var satt vi och kolla på porr och runkade av varandra eller jag sög honom eller något. Vi pratade sällan särskilt mycket kring det.

Den här killen sa innan vi träffades att han ville bli kallad slyna och dragen i håret mm men jag kom mig inte för att säga eller göra något. Blev inte tillräckligt upphetsad.

Brukar du och din polare göra det fortfarande eller var det bara en engångsgrej?

Har ni flickvänner nån av er?

Jag är gift och har aldrig känt dragning till nån kille, tycker det är äckligt när man ser två killar mysa och kyssas. Men har tänkt på själva sexet, utan mys och gos, bara pang på för att testa. Känner dragning till själva kuken, vill hålla på med en annans kuk utan en massa känslor och smek på kroppen, bara på kuken och möjligtvis analen, få tränga in i en annans anal och få känna en riktigt kuk i min anal. Det drömmer jag om.
Svar på tråden Sugen på samma kön!