Sugen på samma kön!
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
Hej FL
Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!
är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?
(jo) det låter trevligt att du har möjlighet till detta med en vän.
oj, nu har jag ju missat lite här! men Gud vad kåt jag blev av att läsa vad ni skriver! hehe
jag har fortfarande inte hittat någon att smaka på! :( jag behöver kuk!
jag har sambo sen sex år tillbaka och minst halva den tiden har dessa tankar och fantasier funnits! måste ha kuk snart!
Nej vi har inte gjort något på länge nu.. mest när vi var yngre. Men kanske får bli att ta upp det igen snart.
I dagsläget har ingen av oss flickvänner.
Kan relatera till det du skriver. Jag vill inte ha något myspys heller eller kyssar osv. Utan är mest intresserad av att runka, suga och ev. analsex. Men ja jag vill inte ha massa machotendenser eller sub/dom inslag som det ofta känns som det blir med killar. Tror att det funkade så bra mellan oss beror på att vi båda är rätt lugna personer och han var dessutom lite feminin av sig så det kändes OK.
Lustigt nog tror jag faktiskt att jag är mycket mer selektiv med vilka killar jag kan tänka mig att leka med än vilka tjejer jag kan ligga med. Har du berättat för din fru om dina fantasier? Vad tycker hon isåfall?
oj, nu har jag ju missat lite här! men Gud vad kåt jag blev av att läsa vad ni skriver! hehe
jag har fortfarande inte hittat någon att smaka på! :( jag behöver kuk!
jag har sambo sen sex år tillbaka och minst halva den tiden har dessa tankar och fantasier funnits! måste ha kuk snart!
(jo) det låter trevligt att du har möjlighet till detta med en vän.
haha oj, lät mumsigt! vad tyckte du då? :)
Ja.. det vore bra gött. Skulle vilja prova ta en kuk i mig jag med, har bara gett analsex men inte fått. Allra helst utan kondom och att han sprutar i mig också men det är nog alldeles för osäkert om det inte är nån man känner väl och litar på att de är frisk.
Förstår hur du har det med frun. Jag har inte själv vågat berätta för någon tjej om mina fantasier, fått känslan av att de varit av den typen som hade funnit det mycket omanligt. Få till det kan du ju säkert men det förstås man vill ju inte gå bakom ryggen med det. Shemale är en intressant tanke. Det skulle kunna vara najs men jag är ändå lite osäker. Känns som det på något vis blir förvirrande med både bröst och kuk haha.
du jo! du kan verkligen få mig på kåta tankar! Hehe men det tackar jag för!
men jag är så sjukt sugen och blir bara mer och mer sugen av allt ni skriver! jag lovar att berätta allt när jag fått till det! hehe