• Anonym (nyfikenvarjedag)

Sugen på samma kön!

Hej FL

Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

• Svar på tråden Sugen på samma kön!
  • Anonym (jo)
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-06-27 20:12:23 följande:
    Brukar du och din polare göra det fortfarande eller var det bara en engångsgrej?

Har ni flickvänner nån av er?

Jag är gift och har aldrig känt dragning till nån kille, tycker det är äckligt när man ser två killar mysa och kyssas. Men har tänkt på själva sexet, utan mys och gos, bara pang på för att testa. Känner dragning till själva kuken, vill hålla på med en annans kuk utan en massa känslor och smek på kroppen, bara på kuken och möjligtvis analen, få tränga in i en annans anal och få känna en riktigt kuk i min anal. Det drömmer jag om.
    Nej vi har inte gjort något på länge nu.. mest när vi var yngre. Men kanske får bli att ta upp det igen snart.
    I dagsläget har ingen av oss flickvänner.

Kan relatera till det du skriver. Jag vill inte ha något myspys heller eller kyssar osv. Utan är mest intresserad av att runka, suga och ev. analsex. Men ja jag vill inte ha massa machotendenser eller sub/dom inslag som det ofta känns som det blir med killar. Tror att det funkade så bra mellan oss beror på att vi båda är rätt lugna personer och han var dessutom lite feminin av sig så det kändes OK.

Lustigt nog tror jag faktiskt att jag är mycket mer selektiv med vilka killar jag kan tänka mig att leka med än vilka tjejer jag kan ligga med. Har du berättat för din fru om dina fantasier? Vad tycker hon isåfall?
  • Ben66

(jo) det låter trevligt att du har möjlighet till detta med en vän.

oj, nu har jag ju missat lite här! men Gud vad kåt jag blev av att läsa vad ni skriver! hehe
    jag har fortfarande inte hittat någon att smaka på! :( jag behöver kuk!
    jag har sambo sen sex år tillbaka och minst halva den tiden har dessa tankar och fantasier funnits! måste ha kuk snart!

• Anonym (Fantiserar)
    Anonym (jo) skrev 2015-06-27 20:41:13 följande:

Nej vi har inte gjort något på länge nu.. mest när vi var yngre. Men kanske får bli att ta upp det igen snart.

I dagsläget har ingen av oss flickvänner.

Kan relatera till det du skriver. Jag vill inte ha något myspys heller eller kyssar osv. Utan är mest intresserad av att runka, suga och ev. analsex. Men ja jag vill inte ha massa machotendenser eller sub/dom inslag som det ofta känns som det blir med killar. Tror att det funkade så bra mellan oss beror på att vi båda är rätt lugna personer och han var dessutom lite feminin av sig så det kändes OK.

Lustigt nog tror jag faktiskt att jag är mycket mer selektiv med vilka killar jag kan tänka mig att leka med än vilka tjejer jag kan ligga med. Har du berättat för din fru om dina fantasier? Vad tycker hon isåfall?

Precis vad jag vill prova, suga och runka och att känna en kuk i mig och att få köra in min i en annan samtidigt som jag håller på med hans kuk. Inte en massa gos och känslor, rakt på ska det vara.

Om jag skulle få den möjligheten så skulle jag vilja göra det med en feminin bög, en som vet vad det handlar om och har varit med förr, men ändå är mjuk och lugn, inget macho, som du också ogillar.

Om jag sagt det till min fru? Nä du, det skulle ta hus i h-vete om jag gjorde det. Så det får bli min egna hemlis och mina onanitankar. Kan inte förstå hur jag skulle få till det på riktigt så det blir nog bara drömmar för mig.

Det jag helst av allt vill är att få göra det med en shemale. Tänk dig en med både kuk och bröst :))
  • Anonym (jo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-28 01:00:26 följande:

oj, nu har jag ju missat lite här! men Gud vad kåt jag blev av att läsa vad ni skriver! hehe
    jag har fortfarande inte hittat någon att smaka på! :( jag behöver kuk!
    jag har sambo sen sex år tillbaka och minst halva den tiden har dessa tankar och fantasier funnits! måste ha kuk snart!

Jafan du får söka på. Du kommer nog inte bli nöjd förrän du provat. Och gillar du det kommer du bara vilja ha mer och mer.  Tänk dig en hård pulserande kuk i din mun eller som trycker på mot din anal...
  • Anonym (jo)
    Ben66 skrev 2015-06-27 20:52:33 följande:

(jo) det låter trevligt att du har möjlighet till detta med en vän.

Jag vet inte säkert än, ska pejla läget, om han fortfarande är intresserad av det.
    Är du inaktiv numera? Har för mig du postat i tråden att du provat på vid något tillfälle eller blandar jag ihop dig med en annan postare?
  • Anonym (jo)
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-06-28 01:30:58 följande:
    Precis vad jag vill prova, suga och runka och att känna en kuk i mig och att få köra in min i en annan samtidigt som jag håller på med hans kuk. Inte en massa gos och känslor, rakt på ska det vara.

Om jag skulle få den möjligheten så skulle jag vilja göra det med en feminin bög, en som vet vad det handlar om och har varit med förr, men ändå är mjuk och lugn, inget macho, som du också ogillar.

Om jag sagt det till min fru? Nä du, det skulle ta hus i h-vete om jag gjorde det. Så det får bli min egna hemlis och mina onanitankar. Kan inte förstå hur jag skulle få till det på riktigt så det blir nog bara drömmar för mig.

Det jag helst av allt vill är att få göra det med en shemale. Tänk dig en med både kuk och bröst :))
    Ja.. det vore bra gött. Skulle vilja prova ta en kuk i mig jag med, har bara gett analsex men inte fått. Allra helst utan kondom och att han sprutar i mig också men det är nog alldeles för osäkert om det inte är nån man känner väl och litar på att de är frisk.

Förstår hur du har det med frun. Jag har inte själv vågat berätta för någon tjej om mina fantasier, fått känslan av att de varit av den typen som hade funnit det mycket omanligt. Få till det kan du ju säkert men det förstås man vill ju inte gå bakom ryggen med det. Shemale är en intressant tanke. Det skulle kunna vara najs men jag är ändå lite osäker. Känns som det på något vis blir förvirrande med både bröst och kuk haha.
  • Anonym (bongo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-27 11:02:04 följande:

haha oj, lät mumsigt! vad tyckte du då? :)

Jag gillade det, och träffade några killar till efter det. Det var engångsmöten och efteråt kändes det lite tomt, tror inte den typen av sex är min grej. Skulle jag träffa en kille igen så vill jag det ska vara nån jag känner och gillar, en stadig älskare.
  • Anonym (Fantiserar)
    Anonym (jo) skrev 2015-06-28 02:10:42 följande:

Ja.. det vore bra gött. Skulle vilja prova ta en kuk i mig jag med, har bara gett analsex men inte fått. Allra helst utan kondom och att han sprutar i mig också men det är nog alldeles för osäkert om det inte är nån man känner väl och litar på att de är frisk.

Förstår hur du har det med frun. Jag har inte själv vågat berätta för någon tjej om mina fantasier, fått känslan av att de varit av den typen som hade funnit det mycket omanligt. Få till det kan du ju säkert men det förstås man vill ju inte gå bakom ryggen med det. Shemale är en intressant tanke. Det skulle kunna vara najs men jag är ändå lite osäker. Känns som det på något vis blir förvirrande med både bröst och kuk haha.

Har du gett analsex till en man eller tjej?

Jo utan kondom skulle jag vilja isf, men som du säger lite risky....://

Fast jag känner nog mer för en "blandras", blir inte så bögigt då, om man har ett par bröst att klämma på samtidigt som man rider en kuk och får sin kuk masserad av en tjej med kuk...Ahh, vad skönt det hade varit :))

du jo! du kan verkligen få mig på kåta tankar! Hehe men det tackar jag för!
    men jag är så sjukt sugen och blir bara mer och mer sugen av allt ni skriver! jag lovar att berätta allt när jag fått till det! hehe

Svar på tråden Sugen på samma kön!