• Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Det måste ha varit första gången jag sett en person jag verkligen tyckte verkade märklig och tog på ett barn på ett sätt jag inte tyckte var normalt. Jag valde ändå att inte lämna vare sig tips eller signalement. Det är möjligt att det kommer att uppröra barnet när denne växer upp och ställa frågan:"Varför gjorde ingen någonting fast de såg?". Min förklaring är och blir att jag inte kan agera på allt jag ser. Världen är tuff och det gäller att se till sitt eget bästa när man bor i ett land som Sverige. Jag tycker att vittnet/offret kan själv anmäla denne när hen inser att någonting är galet. Sorry...

• Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:16:34 följande:
    Börjar de bli jobbigt`?
    Nej, men jag saknar en lite mer saklig ton och intresse för ämnet som kunde rent av gagna andra drabbade. Du har möjlighet och tillfälle att göra någonting bättre av det skrivna, men du gör det inte. Din intention är att hugga TS på alla möjliga vis, med tydliga och slitna FL tekniker vilket gör att det inte går att diskutera någonting som vuxna gör.
  • Anonym (Äckel)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 10:19:02 följande:
    Nej, men jag saknar en lite mer saklig ton och intresse för ämnet som kunde rent av gagna andra drabbade. Du har möjlighet och tillfälle att göra någonting bättre av det skrivna, men du gör det inte. Din intention är att hugga TS på alla möjliga vis, med tydliga och slitna FL tekniker vilket gör att det inte går att diskutera någonting som vuxna gör.
    Vad är det vi ska diskutera?
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 10:19:02 följande:
    spelar ju ingen roll, du svarar ju ändå inte på frågor eller nått  ang tråden så varför inte?
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:20:32 följande:
    Vad är det vi ska diskutera?
    Du måste inte delta i tråden, sakfrågan intresserar dig tydligen inte.
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:21:22 följande:
    spelar ju ingen roll, du svarar ju ändå inte på frågor eller nått  ang tråden så varför inte?
    För att kunna ställa adekvata frågor måste man givetvis först uppfatta sakfrågan.
  • Tokfrans
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 10:23:31 följande:
    För att kunna ställa adekvata frågor måste man givetvis först uppfatta sakfrågan.
    försöker du spela smart så du blir dum?
    svara på frågorna vi har så ska du se att du blir behandlad mer vuxet Flört
  • Anonym (Äckel)
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 10:23:31 följande:
    Förtydliga sakfrågan.
  • Tokfrans
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:25:56 följande:
    Hyr lyder sakfrågan?
    att välden är tuff och att vi ska ta hand om oss själva inte lägga oss i andras, dvs inte lägga oss i när vi se nått som är Off osv. De är deras ansvar att anmäla tydligen xD
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:27:14 följande:
    Förtydliga sakfrågan.
    Det tänker jag inte göra, du har redan den information du behöver för att uppfatta saken.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen