• Nice nine

Blir galen snart

Jag kan inte kontrollera hur arg jag blir på min man...jag känner bara ren ilska och nästan hat och jag vet inte vad jag ska göra åt saken bara jag tittar på han så kokar jag och jag kan inte låta bli att inte börja bråka och då pratar jag om hus i helvete bråk...det känns inte bättre före jag slår han heller blir bara mer och mer arg och jag har aggrisionsproblem det vet jag har gått på KBT och terapi och ART...jag har oxå ADHD och antisocial personlighet störning som gör saken ännu värre näää vet inte själv vad jag vill komma till men jag ville väl bara skriva av mig lite tror jag....finns det andra som kan känna igen sig i detta så kan ni ju dela med er skulle behöva lite tips och råd...Tack

• Svar på tråden Blir galen snart
  • Anonym (oj)

Låter som du skulle behöva lite mediciner.....

• Nice nine

Jo jag vet jag har concerta nu men vi får se måste höjas absolut Tack

• Anonym (tönt)

Jag tror inte att du är arg på din man. För han har ju inte gjort någonting fel. Egentligen tror jag bara att du är arg för att du inte klarar av att hantera verkligheten.

• Cinza

Tror du det skulle hjälpa om du hittade något fysiskt sätt att ta ut din ilska och frustration på? Typ slå på en sandsäck eller liknande?

• Nice nine

Hej tack för ditt råd det ska jag absolut tänka på...känns som att det kan hjälp mig på ett bra sätt

• Anonym (oj)
    Nice nine skrev 2015-06-23 20:38:31 följande:

Jo jag vet jag har concerta nu men vi får se måste höjas absolut Tack

Jag råder dig att byta medicin till Elvanse, den är 1000% gånger bättre än Concerta!
  • Anonym (tönt)

Börja meditera. Ett superbra sätt att komma i balans och slippa påverkas av andra på ett negativt sätt hela tiden.

• Nice nine
    Anonym (oj) skrev 2015-06-23 21:20:59 följande:

Jag råder dig att byta medicin till Elvanse, den är 1000% gånger bättre än Concerta!

Jag byte till nån annan medecin och tydligen skulle den vara som concerta men det funkade inte alls som den skulle men ska ta upp det med läkaren och prova Elvanse. ..på vilket sätt är den bättre tycker du?
  • Nice nine

[quote=75456786][quote-nick]Anonym (tönt) skrev 2015-06-23 21:24:20 följande:[/quote-nick]Börja meditera. Ett superbra sätt att komma i balans och slippa påverkas av andra på ett negativt sätt hela tiden.[/qu Gud om jag hade det tålamodetatt kunna sitta still så skulle det vara fantastiskt har försökt ett par gånger och visst är det avslappnande men hjärnan bara vandrar iväg och kan inte alls koncentrera mig på själva meditationen vilken är tråkigt

Svar på tråden Blir galen snart