• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • CarroK
    Trixxilump skrev 2015-08-14 14:44:21 följande:
    CD12 ?? Hänger inte med vad menas med det? smile5.gif
    Dag 12 i min menscykel! CD= Cykeldag
  • Nenna9
    CarroK skrev 2015-08-14 08:41:48 följande:

Nu är ja helt förvirrad! Är idag på CD12, igår fick ja lite bruna flytningar och idag är de rött blod. Inga mängder men ändå. Jag har ju hört om de som får ÄL blödningar men ja hade helt blankt på ÄL-test igår, förra månaden hade ja inte ÄL förren på CD18. Har lite ont i höger sida i tjejmagen. Har läst om mellanblödningar som kommer utan anledning men har ni kloka nå idéer?

Det borde väl vara en sk mellanblödning skulle jag gissa på:)
  • CarroK
    Nenna9 skrev 2015-08-14 15:24:18 följande:
    Det borde väl vara en sk mellanblödning skulle jag gissa på:)
    Men vet du nått om varför får man de?
  • Nenna9
    CarroK skrev 2015-08-14 15:28:23 följande:
    Men vet du nått om varför får man de?
    Nä du, faktiskt inte, bara hört talas om det. Hört att det är ganska vanligt om man äter p-piller och slutar men något mer vet jag tyvärr inte..
  • Cissi2801

Tant röd kom än en gång på besök...

• Kit
    Cissi2801 skrev 2015-08-15 12:43:09 följande:

Tant röd kom än en gång på besök...

Men skit också :(

Jag har BIM imorn och tycker att det känns som om mensen kommit varannan timme hela dagen idag, men fortfarande ingen mens. Håller tummarna för mig den här månaden och för dig nästa :)
  • Loppan84

Hej hopp! Får jag hoppa in?

Liten presentation: Är 31 och vääääntar :) ÄL kommande 2 dagarna någon gång och bim 30:e, men har haft lite upp och ner med oregelbunden mens sista 3 månaderna så har precis börjat tempa för att checka att jag verkligen har ÄL.

I övrigt är jag en människa med extremt lite tålamod och ville helst varit gravid igår dessutom är spekulera och analysera är också väldigt kul i min värld - så ja jag skulle nog vara riktigt jobbig för min omgivning om jag luftade alla tankar och teorier. Så min plan är att hålla mig så lugn som möjligt men man kan ju alltid spekulera här på nätet. Så kan jag använda lite energi på att spekulera och analysera åt andra istället för mig själv hela dagarna, blir lite långtråkigt i längden ;)

• BeccaBus

Hej på er! Hade symptom, allt kändes annorlunda i min kropp men sedan kom mensen 13 aug (på min dotters födelsedag ironiskt nog). Nya tag! Bim är 13 sept och andra försöket då!

• Kit

Välkommen Loppan och va synd Becca.. Nya tag.

Jag kunde såklart inte hålla mig när mensen inte hade kommit imorse och gjorde ett grav.test som visade...typ kanske ett svaaaaagt, svaaaagt streck. Rek nytt test om 48 timmar. Är som du Loppan - INGET TÅLAMOD!! - så det blir spännande 48 timmar. Nytt test tisdag morgon om inte mensen kommit innan dess.

Wish me luck!

• Loppan84

Wow. Spännande ja! Hade aldrig klarat att hålla mig i 48 timmar haha. Men ett streck är ju ett streck så det bådar ju gott. Har du bild?

Kit skrev 2015-08-16 10:53:13 följande:

Välkommen Loppan och va synd Becca.. Nya tag.

Jag kunde såklart inte hålla mig när mensen inte hade kommit imorse och gjorde ett grav.test som visade...typ kanske ett svaaaaagt, svaaaagt streck. Rek nytt test om 48 timmar. Är som du Loppan - INGET TÅLAMOD!! - så det blir spännande 48 timmar. Nytt test tisdag morgon om inte mensen kommit innan dess.

Wish me luck!

Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS