Besök hos bm avklarat, fått upp mitt jörnvärde till 118 så nu ligger jag nästan inom det normala!
Tog upp det här med att jag inte riktigt känner mig säker på mitt bf datum,
Första ultraljudet jag gjorde visade bf datum 14 april, och när jag gjorde rul så mätte låret och huvudet olika så jag fick två olika datum, hon som gjorde ul valde att gå på det senare datumet,
Min bm fick tillbaka i journal anteckningarna för att kolla och sa sen att hon förstod att jag var förvirrad när det gäller datumet, så hon tycker jag ska förbereda mig på att den kan komma när som helst, alltså ska jag räkna med att jag egentligen är i ca V.38 istället för V.36.
Jag har hela tiden känt att det inte riktigt stämmer med min vecka men inte tänkt så mycket på det förens nu. Och hon har nu gjort anteckning i min journal att jag hade en störtförlossning sist och därför ska åka in vid första känning och inte ska behöva åka hem. Hon sa även att jag måste stå på mig när jag åker in.
Så nu är det bara att vänta då och se när lillen vill komma eftersom jag tydligen inte vet när den ska komma hehe