BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår mig på KUB. Vad får man veta? Ursäkta min okunnighet.
.. och välkommen alla nya :)
Hej! Jag plussade svagt idag på BIM-5!! Mitt andra barn och min sambos första. Fick ett missfall i våras så hoppas det vill hålla sig kvar denna gången! 16 april är det beräknat enligt sista mens
Har inte läst igenom tråden än, ville bara presentera mig och spara tråden innan jag måste återgå till jobbet
Hej! Jag plussade svagt idag på BIM-5!! Mitt andra barn och min sambos första. Fick ett missfall i våras så hoppas det vill hålla sig kvar denna gången! 16 april är det beräknat enligt sista mens
Har inte läst igenom tråden än, ville bara presentera mig och spara tråden innan jag måste återgå till jobbet
Gravid med första barnet beräknad 7:e april 2016, super spännande! Hänger gärna här med er:)
Välkommen och Grattis :)
Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår mig på KUB. Vad får man veta? Ursäkta min okunnighet.
Hej på er! Jag plussade idag på BIM+2 ÄL+12 så himla glad!!! Bf är 14:e april 2016
Jag är också orolig för missfall, fick missed abortation med tvillingar förra hösten, upptäcktes för att jag fick oförklarligt ont i magen och spydde av smärta. Första fostret var dött redan i vecka 6, andra sig i vecka 8 men kom inte ut förrän vecka 12. Det hela slutade med skrapning
Jag skulle egentligen fött i april i år så det känns lite småkonstigt att få nytt bf i april, men jag är såklart superglad!
Jag har funderat på det där med KUB jag också. Jag är 28 år så jag får bekosta det själv. Jag gjorde inte det med sonen som nu är 2 år och 4 mån, men nu börjar jag känna att jag borde göra KUB för sonens skull. Att jag måste prioritera barnet jag redan har. Nån mer som känner igen sig?
Har ni sett att det finns en till, mycket större april bf tråd? Aprilbebis 2016 heter den. Jag hoppar in där!
Har ni sett att det finns en till, mycket större april bf tråd? Aprilbebis 2016 heter den. Jag hoppar in där!