BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Första barnet BF typ 10 april :)
Här kommer listan på de som kommit in i tråden, de som vill får gärna komplettera med ytterligare information :)
Sophie13, 33 år, 1 barn sen tidigare
Sofffi, 1 barn sen tidigare
Mahlin, 1 barn sen tidigare
Issi, 28 år, 1 barn sen tidigare
GabriellaB, 1 barn sen tidigare
Hondendärtjejen, 1 barn sen tidigare, bf 16/4
Vajb, första barnet, bf 7/4
Wadenholt, första barnet, bf 3/4
BSandy, 1 barn sen tidigare
Sommarmalva, 3 barn sen tidigare, bf 5/4
Ellami, 1 barn sen tidigare
Kiki, 1 barn sen tidigare, bf 1/4
Maalon, bf 18/4
Tajn, 1 barn sen tidigare, bf 17/4
Idilia, 1 barn sen tidigare, bf 18/4
KaffeTös, första barnet, 16/4
Cocolemon, första barnet
Gabriellap
Lia_78, 37 år, 1 barn sen tidigare, bf 10/4
Kapten bombus
Elyssa81, bf 16/4
Pauliina, 2 barn sen tidigare
Mslove, första barnet, bf 7/4
Emmmmm, 1 barn sen tidigare
Sockerbullen, första barnet
A85, 1 barn sen tidigare
Minus75, 1 barn sen tidigare, bf 12/4
Aliceiunderlandet
Fruw, 1 barn sen tidigare
Linuslotta, 35 år, 2 barn sen tidigare bf 29/3
Saltvatten, 1 barn sen tidigare
Mandie123, 25 år, första barnet, bf 8/4
Hej! Vilken rolig tråd!
Plussade igår, helt oplanerat. Sambon blev extremt överraskad, vet inte om det är till det bättre eller sämre ännu men jag vill inget annat än att behålla. Han velar "/ någon som sitter/har suttit i samma situation ? Hur kom ni ur den så att säga? Om det nu skulle vara så att han säger stenhårt nej vet jag inte vatt jag tar vägen :(
23 år bf 19 april första barnet.
//maaalins
Jag håller med dig! Kroppen är hemsk nu! Viss stunder på dagen blir jag jätteuppblåst! Samt på kvällarna också, går omkring där hemma och ser ut att vara i 9 mån vissa dagar. ! ???? i övrigt är jag nästan symptomfri.. Liite ont i ljumskarna, men det är det enda! När kommer alla symptomer? Vill nästan ha symptomer, som påminner mig, nu går jag mest och är orolig att jag inte är gravid då jag mår så bra förutom uppblåstheten då! Ska till BM i morgon! Spännande!
Hej! Vilken rolig tråd!
Plussade igår, helt oplanerat. Sambon blev extremt överraskad, vet inte om det är till det bättre eller sämre ännu men jag vill inget annat än att behålla. Han velar "/ någon som sitter/har suttit i samma situation ? Hur kom ni ur den så att säga? Om det nu skulle vara så att han säger stenhårt nej vet jag inte vatt jag tar vägen :(
//maaalins
Hej!
Jag är gärna med här! :) Fick positivt idag på BIM-3, är minst sagt chockad, tog inte ens 1 min innan resultatet syntes.. Hela dagen idag har vart glädje, tårar och skakningar om vart annat :) Det är vårt första barn, inga missfall sen tidigare, jag är 25 och han 28. Vi gifter oss om 5 veckor ;) Är på v.3+5 idag och har BF 22/4 enligt gravappen

Överraskade sambon med sockor när jag avslöjade nyheten :)
Hej! Nej det är första barnet! Själv? ???? känns lite konstigt att gå till bm faktiskt! ???? hihi!
Verkar som om vi har ungefär samma. Uppblåsta magar och ont o ljumskarna. Jag kan däremot bli matt imellanåt, och lite småilla, men hjälper om jag äter nåt lätt, en frukt eller så. Spännande med bm i morgon! Har du barn sedan tidigare? Jag får vänta nästan två veckor till bm jag...
Hej! Vilken rolig tråd!
//maaalins
Sophie13, 33 år, 1 barn sen tidigare
Sofffi, 1 barn sen tidigare
Mahlin, 1 barn sen tidigare
Issi, 28 år, 1 barn sen tidigare
GabriellaB, 1 barn sen tidigare
Hondendärtjejen, 1 barn sen tidigare, bf 16/4
Vajb, första barnet, bf 7/4
Wadenholt, första barnet, bf 3/4
BSandy, 1 barn sen tidigare
Sommarmalva, 3 barn sen tidigare, bf 5/4
Ellami, 1 barn sen tidigare
Kiki, 1 barn sen tidigare, bf 1/4
Maalon, 23 år, första barnet, bf 18/4
Tajn, 1 barn sen tidigare, bf 17/4
Idilia, 1 barn sen tidigare, bf 18/4
KaffeTös, första barnet, 16/4
Cocolemon, första barnet
Gabriellap
Lia_78, 37 år, 1 barn sen tidigare, bf 10/4
Kapten bombus
Elyssa81, bf 16/4
Pauliina, 2 barn sen tidigare, bf 11/4
Mslove, första barnet, bf 7/4
Emmmmm, 1 barn sen tidigare
Sockerbullen, första barnet
A85, 1 barn sen tidigare
Minus75, 1 barn sen tidigare, bf 12/4
Aliceiunderlandet
Fruw, 1 barn sen tidigare
Linuslotta, 35 år, 2 barn sen tidigare bf 29/3
Saltvatten, 1 barn sen tidigare
Mandie123, 25 år, första barnet, bf 8/4
Vart hos gyn och fått bekräftat mf så ni kan ta bort mig från listan :(
Inväntar mensen sedan försöker vi igen...
Jag håller tummarna att det går bra för er andra :)