BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Oj vad många vi blev. Roligt roligt.
Jo jag kan tänka kan mig en hemlig grupp på fb.
Kroppen-svullen om magen ibland men erkänner att det var jag innan med. Ibland ser jag nästan höggravid ut. Men det beror på min stressmage, gammal magkatarr som spökar mm.
Längtar efter en riktig mage lite.
Fick tid för inskrivningsamtal på tisdag.
Hann inte se infon innan jag postade listan, sorry :(Jag är jätte gärna med i en fb grupp men hur hemlig är den? Man vill ju verkligen inte att någon ska kunna se gruppen. Litar aldrig på fb haha.
Ja pricis hur hemlig är den. Jag vill inte att någon ska se att jag är med i en gravid grupp.
Den är hemlig. Ingen kan se vad som skrivs där förutom medlemmar. Det ända är att man måste vara vänner först för att bjuda in. Man kan snabbt bli vän och sen ta bort varandra
. Skicka ett meddelande till mig så fixar jag det
Haha hormoner hihi sitter o lipar till eran tråd...... Har sj 2 st barn ena född i april den andra va beräknad i april men hade för brottom o kom i mars.. . 2011 o2014 så härligt o sitta här o läsa lite o känner igen så mycket från mina o tack vore era inlägg minns jag tillbaka augusti 2010 o 2013 hur jag mådde kändes osv......vill igen nu ännu mer..... Njut tjejer.....avis...
( mannen vill ej ha fler)
Hej. Får jag hoppa in här? Är i v5+1 idag, bf 12/4. Om allt går vägen blir det här tredje barnet, har en dotter som är 8 år och en son som fyller 2 år i helgen. Jag är lite orolig för att jag har för lite känningar den här gången, men hoppas på att det bara är så att det kanske blir en lättare graviditet nu än tidigare.
Det här med trötthet. Har vabbat idag och sov två timmar med dottern. Förra gången pluggade jag och kunde styra tiden själv. Nu är jag lärare och får en ny klass på måndag. Vet inte riktigt hur det ska gå.
Vart hos gyn och fått bekräftat mf så ni kan ta bort mig från listan :(
Inväntar mensen sedan försöker vi igen...
Jag håller tummarna att det går bra för er andra :)