BF april 2016

Syns mer i verkligheten haha. Måste köpa nya tröja snart dom börjar bli korta :P
Ska på mitt nästa besök på tisdag är då i vecka 21 sist jag var dit var typ i vecka 10/11 kommer inte riktigt ihåg haha.
Då ska vi väga och kolla järn m.m. Och jag ska gå alla datumen för resten av graviditeten plus att vi ska lämna in pappret om föräldrarkursen som måste lämnas in senast december tydligen.
Hade annars fått tid sent
Tappar oxå hår men inte mer än innan jag blev gravid
Varit till bm och tagit prov järnet låg åt helvete 24 av 60 så väldigt lågt så nu blir det att äta järntabletter till bf.
Oj! Det var lågt! Hur mår du, känner du av det? Jag har också lågt, men inte lika lågt som du och får återkommande huvudvärk ofta. Har dålig B12 också...
Hoppas det blir bättre. Ja, jag tar Niferex på kvällen innan jag lägger mig. Oftast går det 2-3 timmar mellan sängdags och sista måltiden :)
Har du haft normalt järn innan? Jag har nu plötsligt blivit jättetrött så är lite nyfiken på om mitt järnvärde dalat.
Har haft lillen liggandes längst ner av magen hela dag tydligen lägger den sig på en nerv för det är inte skönt :( varje gång man buffar lite för att försöka få den att flytta sig får man sig en rejäl spark på sidan...
Skön plats att ligga på kanske så det är bara för mamma att lära sig att det är så
Du får stå på händer :)