• lindajhlala25

Hoppas det är dags snart:)

Hejsan!

Nu närmar det sig :) gravid i v 39+0! Å MAn bara letar tecken. Försöker att inte tänka på att det snart kan vara dags. I morse efter jag kissade å drog upp byxorna så rann det ut något på golvet det blev en pöl! Tror inte det var vatten för det har inte blivit blött i trosorna under dagen. Sen kunde jag knappt röra mig tror han har sjunkit ner djupt i bäckenet nu. Får som mensvärk i ryggen och magen! Har blivit fluffigare senaste dagarna också. Med min dotter så kände jag inte så mycket innan det var dags. slemproppen släppte sen ett dygn senare fick Jag värkar. Hur har ni andra det? :)

• Svar på tråden Hoppas det är dags snart:)
  • 20032013

Stort grattis till pojken lindajhlala25!! Ser han ut som en Folke? Jättefräckt namn tycker jag. Gick allting bra?

Idag är det 40+4 för min del. Har tagit en promenad och druckit två koppar hallonbladste. Hoppas hoppas hoppas..

• Chesses89
    Matildawaltin skrev 2015-08-29 12:37:15 följande:

I feel ya!

Första barnet gick in i 39+0 idag. Är så ofantligt trött i knopp och kropp. Känner att jag bara vill sova mig igenom allting och få tillbaka min kropp nu.

Har haft förvärkar, dag som natt. Men slutat bry mig för det händer ändå ingenting. Har ställt in mig på igångsättningsdatum som borde vara 20 dagar, för att få lite ro. :)

Känner samma sak som du med att sova igenom allt tills det var dags:p
    Om man bara fick ro att sova överhuvudtaget hade varit bra! :p Bebis gillar inte när jag ligger på sidorna, hon bara bråkar runt då, mage är ju helt uteslutet och jag mår så illa av att ligga på rygg, What to dooo!? Haha! :)
    Ja man får ju tänka att i värsta fall blir man igång satt, i mitt fall 19 dagar :)
  • Chesses89
    lindajhlala25 skrev 2015-08-29 13:25:00 följande:

Hej vår älskade son kom igår 16.01 weiii

Grattis till pojken!
    Hoppas ni alla mår bra!! :)
  • lindajhlala25
    20032013 skrev 2015-08-29 16:52:14 följande:

Stort grattis till pojken lindajhlala25!! Ser han ut som en Folke? Jättefräckt namn tycker jag. Gick allting bra?

Idag är det 40+4 för min del. Har tagit en promenad och druckit två koppar hallonbladste. Hoppas hoppas hoppas..

Tack:)! Ja det blev en Folke så otroligt fin:). Jo det gick bra. Blev ganska mkt komplikationer. Blev opererad moderkakan ville inte komma ut blödde väldigt mkt. Men vi är hemma nu så det är super skönt.

Hoppas hoppas det blir din tur snart :)
  • 20032013

Oj ja det låter inte så kul, men va skönt att ni är hemma o allt är bra!

Ja nu har man gått 6 dagar över tiden och det är minst sagt drygt. Nu måste hon ut snart!

• Matildawaltin

Lider med er som går över tiden. Lutar åt att jag själv gör det.

Usch mår inge bra idag, känner mig sjuk och magen värker på nått konstigt sätt.

Hade sådana förvärkar igår som kom i omgångar. Önskar att det bara satte igång eller att jag inte kände nått alls.

• Malin 209

Hej!
    BF idag, och inga tecken alls.
    Hoppas innerligt att det kanske blir bebis i helgen i alla fall?! :)

• 20032013

Nu har jag gått över 10 dagar!!! Imorse kom i alla fall slemproppen följt av kraftiga förvärvar som har hållt på sen dess. Jag blir i gångsatt på tisdag om inget händer innan men det känns nog som att jag är hemma med en liten till helgen! Hoppas!!

Svar på tråden Hoppas det är dags snart:)