Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Vad är det nu då?
Vad är det nu då?
Titta inte så djupt i flaskan innan du loggar in imorgon. Okej?
Ja jag har sett det.
Och?
Så du är "pk" eller reagerade du inte på hens redogörelser om "negerns egenskaper" och annat "apliknande mänskligt avskräde" och hur man verkligen kunde förstå Breivik. Inte många andra SDare gjorde det. Man ville förstås inte stöta sig med en partifrände.
Blanda inte ihop Nerfherder med de som vet vad de pratar om i den här frågan.
Inte heller SD-politikern som tyckte man kunde stå på Öresundsbron och välkomna flyktingarna med kulspruta tycks ha upprört nämnvärt bland de egna leden. Märkligt. Jag kallas GÄRNA "pk" om "pk" är att invända mot sådana vidriga uttalanden.
Men om vi skulle oss på riktiga rasistiska siffror istället. Det vill säga inte skämt-teckningar om SD och annat trams.
En massa textmassa är ju altid roligt att läsa
Nej inte om man är PK och tar till sig varenda bortförklaring och taktik för att slippa bemöta andras åsikter och föra en riktig diskussion....
Roligare är ju faktiskt att inte läsa vad andra skriver och istället håna och själva bestämma vad den andra tycker och tänker samt sätta ord i munnen på den. Varför föra en riktg diskussion liksom, vi är ju bara på ett diskussionsforum. Vadå måste man läsa då??! Och faktiskt ta in det andra säger? Jobbigt...
Skillnaden är ju att jag faktiskt bemöter men oj, för mycket text och för mycket att läsa. Och oj där stod ju faktiskt något som var relevant.. Bäst att bemöta det som vanligt. Vänta... Jag letar upp en serie där sd-are framstår som hjärndöda. Hehe vad rolig jag är här nu... Haha, där fick den där jäkla sd-aren. High five allihopa.....!!!!
Don't feed the troll...
Grejen är som såhär.
Dem VILL INTE ta reda på hur det ligger till.