• Nerfherder

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

absoluteawesome skrev 2015-09-12 10:53:34 följande:

Det snackas om ett tredje världskrig.

Fan va sköj.

Ja det är märkligt hur en familj kan punga ut 4 000 euro och en annan familj 10 000 dollar för att sätta sig i en halvsjunkande båt?!

Jag försöker får fram i en annan tråd att för dem pengarna borde det finnas mer alternativ.

Jag tycker att du borde öppna ditt hjärta.
  • Nerfherder
    Anonym (galenskap) skrev 2015-09-12 11:31:08 följande:

Jag?

Det är du som svamlar, ja dom har rätt till skydd, om dom nu är riktiga flyktingar.

Vilket gör att det hela med "flyktingkatastrof" är i princip mailnstream medias påfund för det är inga flyktingar som kommer hit nu.

Har du en källa?
  • Nerfherder
    todo nada skrev 2015-09-12 12:29:54 följande:

Nej, du vet inte hur många gånger jag pratat ner islam. Det är svårt att räkna på händelser som aldrig skett...

Dessutom är inte du representativ för "folk här", du är i mina ögon representativ för en liten avart till grupp som har åsikter kring en religon ni inte har koll på.

Ser du inte mönstret nu???
  • Nerfherder
    FDFMGA skrev 2015-09-13 14:43:11 följande:

Jo, det var ju den världen Anonym (Dumskallar) refererade till i sitt hot.

Men det som är spännande är ju att Apburen kan känna igen en person som skriver anonymt. Det blir lite väl mycket fokus på FL och motsvarande lite på verkligheten om man till och med berättar för varandra vad man skriver under för anonyma signaturer här på FL.

Liksom: " Nu finns det en tråd där det går att skriva anonymt om SD, vilka anonyma nick tänker du använda där? Själv ska jag använda dessa"

Jag menar - även om jag skulle känna personer här på FL privat - så tror jag att de skulle betrakta mig som inte lite insnöad om jag överöste dem med meddelanden om vilka anonyma nick jag använder.

Tja, om jag nu skrev anonymt. Jag har inte riktigt fattat vitsen med att skriva anonymt om det inte berör något som är mycket privat: Typ jag har ett väldigt missprydande födelsemärke i pannan, det ser ut som  två bokstäver, S och D. Bör jag ta bort märket eller lära mig leva med detta.

För ett tag sen så var det en person som hävdade att hen hade hackat familjeliv och visste vem alla var. När jag bad hen bevisa det genom att skriva ut vilken ort jag var inloggad ifrån, då blev det tyst. Dumt att påstå saker som man inte kan bevisa.

(offtopic)
  • Nerfherder
    Anonym (x) skrev 2015-09-13 15:11:23 följande:

Håller med. Bara att bevisa att "Suffering är synnerligen aktiv i den här tråden" då för den som nu påstod det.

Det var inte jag som skrev det
  • Nerfherder
    Anonym (x) skrev 2015-09-13 15:16:42 följande:
    Givetvis inte. Du är väl lite för intelligent för att skriva sådant.
    Precis
  • Nerfherder
    absoluteawesome skrev 2015-09-13 17:25:49 följande:
    Vill bara säga att det är jävligt fult att jag blir spärrad pga jag länkat till Friatider.
    diskussion om moderationsärende
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-13 20:11:04 följande:

Jaha. Så du menar att FL står över svensk lag. Bra där, Smäck.

Jag tycker du ska starta ett eget forum där man kan skriva vad skit som helst. Eller vänta, det finns ju ett redan. Flashback.
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!