• Nerfherder

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

apburen skrev 2015-09-17 07:47:42 följande:
    Men fy så hemskt!
    Var har du sett de där kravallerna?
    Att inte media berättat!!!
    Var har du läst ordet "kravellerna"`? I etablissemangets tidingingar eller vad?
  • Nerfherder
    Smecker skrev 2015-09-20 10:41:26 följande:

Det är inspirerande att se hur Sverige sluter upp. Både för flyktingarna som anländer nu, och mot SD, ett rasistiskt parti med förflutet i nynazismen. Det är underbart hur Sverige-vänner förenar sig över partigränser för att marginalisera och hålla rasisterna utanför inflytande i svensk politik.

Precis, äntligen!
  • Nerfherder
    apburen skrev 2015-09-20 13:20:02 följande:
    Jag vet inte vad som är sanning och lögn och det vet inte ni heller som "slåss" om det.
    Det jag däremot vet är att det är fruktansvärt att pojken inte fick leva och det tror jag alla håller med om.

Nu låter jag den stackars pojken vila i frid.
    Tack, bra!
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-20 13:59:05 följande:

Någon som kommer ihåg när Håkan Juholt och Lars Ohly vägrade delta i SVTs partiledardebatt för att de inte ville stå på samma sida som Jimmie Åkesson? 

tinyurl.com/qdghqw7

Inte direkt konstigt
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-20 14:41:32 följande:

De ville att SVT skulle dansa efter deras pipa - som sossar och kommunister brukar vilja att andra ska göra. Men SVT stod på sig och vägrade dansa efter två clowners pipa. Sen dröjde det inte länge förrän både Juholt och Ohly fick sparken från sina partiledaruppdrag.

Men...du brukar ju påstå att SVT är kommunistiskt. Borde inte SVT dansa efter deras pipa då?
  • Nerfherder
    Anonym (jösses) skrev 2015-09-20 14:51:06 följande:

Logik är inte deras grej

Precis! 800 inlägg varav 50% minst offtopic
  • Nerfherder
    Anonym (Putte) skrev 2015-09-20 14:57:57 följande:

Har man avtjänat sitt straff så har man en ny chans, det gäller alla. Även Sverigedemokrater.

Man är inte per automatik kriminell för att man gjort fel tidigare i livet.

Vad är din kommentar om han som blev gripen med dynamit och sprängkspslar?
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-09-20 15:12:25 följande:
    Han jobbade ju med bergssprängning. 
    Jasså? Var det dig jag frågade?
  • Nerfherder

Som  jag brukar säga när SD:are påstår att enbart invandrare är kriminella. Med den logiken kan man även påstå att alla SD:are är det.

Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!