• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • Sälma Riit
    Junilängtan skrev 2016-05-01 17:18:01 följande:
    Haha jag menar det!
    Gweny skrev 2016-05-01 16:09:02 följande:

Min tycker vårat BF 11/6 är perfekt och hoppas också vara hemma vid EM.

Haha då är vi i samma sits då ;) Typiskt att det är OS i augusti också bara :'D
    Jag kommer att vara mammaledig både under EM och OS. *dansar Chandler-dansen på bordet*

Förra gången föll det på maken, himla osis :)
  • Junilängtan
    Sälma Riit skrev 2016-05-01 18:19:50 följande:

Jag kommer att vara mammaledig både under EM och OS. *dansar Chandler-dansen på bordet*

Förra gången föll det på maken, himla osis :)

Hahaha, antar att du gillar båda två? :)

Vi kommer båda vara lediga största delen av sommaren, så jag får stå ut med att gubben kollar på fotboll i vilket fall :P
  • Sälma Riit
    Junilängtan skrev 2016-05-01 19:26:42 följande:
    Hahaha, antar att du gillar båda två? :)

Vi kommer båda vara lediga största delen av sommaren, så jag får stå ut med att gubben kollar på fotboll i vilket fall :P
    Jajamensan! Här ska glos på allt! Tänkte nattamma till simkval och fäktningsfinaler eller whatever som är igång ;)

Den enda som jag tror inte kommer att gilla det är sonen. Eller OS kan han nog lära sig att tycka om men två fotbollsmatcher om dagen under em är nog mer än han pallar. Under VM senast var han två och ett halvt och sa till mig: nu vill jag att det ska va slut den där bollen. Stackarn, det var fortfarande gruppspel :)
  • Junilängtan
    Sälma Riit skrev 2016-05-01 19:32:49 följande:

Jajamensan! Här ska glos på allt! Tänkte nattamma till simkval och fäktningsfinaler eller whatever som är igång ;)

Den enda som jag tror inte kommer att gilla det är sonen. Eller OS kan han nog lära sig att tycka om men två fotbollsmatcher om dagen under em är nog mer än han pallar. Under VM senast var han två och ett halvt och sa till mig: nu vill jag att det ska va slut den där bollen. Stackarn, det var fortfarande gruppspel :)

Då får du ju en toppensommar av tre anledningar då ;) Jag kan stå ut med OS någorlunda... Men fotboll, huuuu, det är en riktig pina för mig!
  • Gweny

Fotboll gillar jag inte, men OS är kul och perfekt att ha på om man är vaken konstiga tider med den lille/a sen.

• ÖnskaTroHoppas

Ja, 10/5. Har varit dålig på att skriva här på ett tag - men brukar vara inne och läsa ibland. Tror jag fick teckenblödning ikväll, så får se om det är på gång snart...?

Jasmin Karlsson skrev 2016-05-01 18:50:17 följande:

Jag har BF 21/5! Nån mer i maj?

Önskar dig all lycka till! Vårt första kom för tidigt och fick neovård. Allt gick bra i slutändan och personalen som jobbar med prematurer är helt underbara...
    Hoppsan2016 skrev 2016-05-01 14:17:58 följande:

På sin tur iaf efter v35+0

• Sälma Riit
    Junilängtan skrev 2016-05-01 20:19:26 följande:
    Då får du ju en toppensommar av tre anledningar då ;) Jag kan stå ut med OS någorlunda... Men fotboll, huuuu, det är en riktig pina för mig!
    Jajamensan! Och Sverige är ju med i em! Hur jan du säga att det är en pina??? :)
  • Sälma Riit
    Jasmin Karlsson skrev 2016-05-01 18:50:17 följande:

Jag har BF 21/5! Nån mer i maj?

23/5 för mig!
  • Sälma Riit
    Gweny skrev 2016-05-01 20:25:18 följande:

Fotboll gillar jag inte, men OS är kul och perfekt att ha på om man är vaken konstiga tider med den lille/a sen.

Men visst är det då! Och lite sällskap från publiken och så. Längtar! :)
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15