• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • odie
    Jensan911 skrev 2015-11-15 15:38:12 följande:

Får man fråga hur många av er som planerat denna graviditet? Min var inte planerad för fem öre, så går det när man slarvar med skydd... Men sååååå välkommen, jag känner mig oerhört lycklig över att bli mamma! Min pojkvän var inte så glad i början, men nu så!

Vår var välplanerad, sju år av försök, 1 år med utredning och IVF. Mer välplanerat kan det nog inte bli! :)
  • Dance dance dance
    Jensan911 skrev 2015-11-15 15:38:12 följande:

Får man fråga hur många av er som planerat denna graviditet? Min var inte planerad för fem öre, så går det när man slarvar med skydd... Men sååååå välkommen, jag känner mig oerhört lycklig över att bli mamma! Min pojkvän var inte så glad i början, men nu så!

Planerat för oss. Vi försökte drygt ett och ett halvt år och blev kallade till ivf ungefär samtidigt som det gick av sig själv. :)
  • En del av oss

Väldigt välplanerad och efterlängtad av oss båda

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Äppeljuicen

Vi planerade den här graviditeten. Förra som slutade i mf var däremot inte planerad. Trodde jag var infertil men efter en kur mot bv tog det sig direkt. Inte haft en aning om att det kunde vara en orsak till infertilitet.

• Marty88

Denna var planerad, förra slutade i MF, så nu försökte vi på riktigt. :)

• Rosen5824

Vårt var planerat, men tog sig tidigt. Första ÄL, så vi tycker det var för bra för att vara sant. Mycket efterlängtat!

• annieh897

Vår grav var också planerad. Tog sig på andra försöket efter att mensen kom tillbaka efter p-piller. Var helt inställd på att det skulle ta minst sex månader.

• Liinaa91
    annieh897 skrev 2015-11-15 22:34:08 följande:

Vår grav var också planerad. Tog sig på andra försöket efter att mensen kom tillbaka efter p-piller. Var helt inställd på att det skulle ta minst sex månader.

På mig tog det på första med min första .. men med den andra (som jag är gravid nu) tog det 4 månader
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016