Junibebisar 2016
hur var det, ville du in i fb gruppen?
Ja just det, det hade jag glömt.. Skickar inbox till dig när jag sitter vid datorn..mer aktivitet där?
[quote=76049454][quote-nick]Jeto skrev 2015-11-26 19:00:56 följande:[/quote-nick]
Jippi ostfantasten jag hittade en brieost med pastöriserad mjölk!
[/
Enligt Livsmedelverket ska man inte äta ens Brie på pastöriserad mjölk under graviditet Bubblade het men inte kall.
Inte ens mjukost rek.
[quote=76051384][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-27 09:48:49 följande:[/quote-nick]
Varför inte mjukost? Vart får du allt ifrån?
[/
Min bm sa det så sluta påstå att jag kommit på det, det är livsmedelverket som hon tatt det ifrån
Då måste jag fråga. Hur påverkar kort resp lång cykel uträkningen av bf? Jag blir inte riktigt klok på det där.
På tal om dopplers så kan jag verkligen rekommendera denna. Köpte en likadan som jag hade för 3 år sedan och även min bm använder en likadan.. Lyssnade första gången i helgen med denna... 
Får gå till Teknikmagasinet och kolla. Har själv haft flera MA så skulle vara skönt om man kunde lyckas lugna sig djälv
Den du har 2013 januari var har du köpt den?
[quote=76069027][quote-nick]2013januari skrev 2015-12-01 21:28:14 följande:[/quote-nick]
Haha bra att jag fick med länken!!
www.billiga-tester.se/mobile_product_info.php&products_id=156
[/
Tack är det sonoline?
[quote=76069134][quote-nick]2013januari skrev 2015-12-01 21:49:04 följande:[/quote-nick]
Ja precis, kan säkert finnas på fler sidor men inte hittat. Bara amerikanska där den är väldigt vanlig..
[/
Vad är det som är r bättre med den mot andra?
[quote=76069218][quote-nick]2013januari skrev 2015-12-01 22:05:00 följande:[/quote-nick]
Jag har inte ens testat de andra men läst vad de gör och dels tyckte jag det är svårt nog när man letar efter hjärtat i början då är en liten smal grej som denna har lättare än en stor rund sak (du ser formen på de andra är mer som en tallrik typ) men mest att man slipper räkna hjärtljuden själv utan ser på display antal/minut även grönt och rött för ok antal per minut och för lågt och högt.. Att bm har en talar för sig själv :)
Nej jag jobbar inte som säljare för den haha!
[/
Jo den verkar smidig mot tallriksmodeller ha ha. Sedan att det kan vara svårt ändå är ju en annan femma. Får nog kolla vidare på denna. Vi går väl på samma mvc du och jag? Kan ju kolla in den när jag ärdär nästa gång ha ha
Vad hände med "En del av oss"?
Nejdå inget sånt. Eller så kan det bli men då kan man skriva igen efter någon dag men hela hennes profil verkar borta från fl... Kanske lika bra det hon spred enbart tråkigheter och fick samma bemötande i 2-3 trådar...
Vad händer om försäkringskassan nekar sjukskrivning? Kan jag vara hemma ändå (utan pengar förstås) eller sabbar jag min SGI då?