Junibebisar 2016
Hur mår du?
Hopppas du får komma hem snart, får du inte behålla någon mat alls?
Erfarenheter av lergigan Comp eller primperan? Menar av er som har barn sen innan och mådde illa/kräktes under den graviditeten?
Mådde illa fram till vecka 16 ungefär med förra barnet. Testade Postafen först, men blev så extremt trött av dem, så det funkade bara inte.
Lille plutten som förra måndagen skrämde slag på mig. Va då en hel vecka mindre än min uträkning idag 9 dagar senare en liten plutt på 11mm nästan ifatt min egna uträkning.
7+3 så mitt tips GÅ ALDRIG på tidiga VUL. Inte värt oron! 
2013 Januari åh grattis. Om 1 vecka och 1 dag är det min tur då är jag i v.7+3.
vul avklarat idag! 14,2 mm och ett litet hjärta som tickade på som bara den :) äntligen känns det på riktigt och inte som att jag bara hittat på det här! Blev framflyttad en dag så 7+5 idag :)
[quote=75988601][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-11 10:02:45 följande:[/quote-nick]
Lille plutten som förra måndagen skrämde slag på mig. Va då en hel vecka mindre än min uträkning idag 9 dagar senare en liten plutt på 11mm nästan ifatt min egna uträkning.
7+3 så mitt tips GÅ ALDRIG på tidiga VUL. Inte värt oron!
[/
Fattar inte riktigt. Varför inte värt oron? Såg ni inget förra gången eller hur menar du? Hur kan det bli nio dagars skillnad? Är inte insatt i det där med bak och framflyttning:).
Okej jag är i vecka 9 (8+2) och har UL om två veckor så hoppas det inte är för tidigt att se nåt då. Det bör det inte vara då. Men förklara det där med fram och bakflytt tack:). Man vet ju när man har mens och en del vet när de hade sex. Så hur kan man flyttas då? Fattar nada;)