Junibebisar 2016
vilken vecka är du i? "spökveckorna" kanske
vilken vecka är du i? "spökveckorna" kanske
tror de är från vecka 8 ca, men okej, här kommer värken k brösten lite till och från.
Vad betyder "spökveckorna"?
- Säg att du går på penicillin!
- Säg att du haft lite magkatarr-känning, så alkohol är ingen bra idé ikväll.
- Säg inget alls om ingen frågar just varför du inte dricker. Om någon bjuder kan du enkelt tacka nej utan förklaring. Men först när de frågar varför, kan du dra till med något. Annars blir lögnen så överdriven.
Har bara haft ljusrosa flytningar 2 ggr och imorse kom det mörkt blod o två små klumpar :(
Ska man ringa barnmorskan? Vad kan dom göra? Kollar som vul då eller man tar ett gravtest? Eller man får bara vänta o se??
Är i v. 5 typ
Fan :(
Glöm inte vår fb-grupp! Skicka meddelande till mig eller till knaappeen (kommer inte ihåg vilka övrigas alias är), så hjälper vi er att gå med.
Grattis till plusset alla nya och välkomna hit! Vi har också en hemlig fb-grupp som knaappeen fixat. Skicka pm till henne om ni vill vara med i gruppen! Jag och alla andra i gruppen kan också lägga in medlemmar, så ni kan skicka pm till mig också till exempel, så fixar jag det!
Jag nös precis. H e l v e t e vad det drog långt ner på sidan av magen. Gjorde så fruktansvärt ont. Vad i hela friden var det?
www.familjeliv.se/forum/thread/75858418-bf-lista-junibebisar-2016
Kika in här allesammans och lägg upp er information så fixar jag ihop listan!
Jag är fortfarande i fasen att jag inte vågar tro på att det går framåt, så nu på morgonen kissade jag på två samtidigt. En clearblue digital och en clearblue vanlig. Jag behövde se att strecket blivit tydligare, och jag behövde också se att det ändrats från 1-2 veckor till 2-3 veckor. Och jag blev helt tillfredsställd! Kanske kan jag lugna ner mig nu...