Junibebisar 2016
[quote=75938360][quote-nick]Elliott94 skrev 2015-10-30 08:54:14 följande:[/quote-nick]
Jag menade absolut inte de som ett påhopp mot dig utan ett perspektiv ur att om de inte ska bara gälla enstaka personer. Att alla får känna hur dom vill utan att dom ska känna att dom har skrivit något fel som de ansågs om denna studien som lugnade denna tjejen men gjorde andra oroliga precis som att de gjorde tjejen som lämnade för någon dag sen.
Såg du de som ett påhopp så ber jag så hemskt mkt om ursäkt.
[/
Är det inte bättre att vi lägger ner detta då vi ändå missförstår varandra?
Vill bara säga det att mitt psyke har jag aldrig tyckt att det är något fel på, men efter sista missfallet i somras har jag gått hos kurator. Och nu när jag är gravid igen är jag såklart orolig, men kuratorstödet är fantastiskt skönt! Om du känner att din oro liksom äter upp dig och att du är "ömhudad", var inte rädd för att be om professionell hjälp. Där får du extremt mycket mer och bättre stöd än vad ett forum kan ge. Här är man glömd från en sida till en annan. Vi är inte vänner, vi känner inte varandra. Vi är flertal kvinnor som enbart har en pågående graviditet gemensamt. Men vi är alla olika och härligt unika. Vi vill ge stöd till varandra och följas åt, men ändå kvarstår det att vi faktiskt ändå inte har en aning om vilka vi egentligen är. Kanske förväntade du dig för mycket av ett enkelt forum?
Som sagt, jag går hos kurator och det är ett underbart stöd. Här i tråden får man också stöd av härliga människor, men inte alls på samma nivå. Det är helt enkelt omöjligt i ett forum. En stor kram till dig!