Inlägg från: Grus grus |Visa alla inlägg
  • Grus grus

Junibebisar 2016

Ankissen skrev 2015-10-25 18:05:49 följande:

Jag mådde jättedåligt i början när jag väntade barn nummer två. Det gick så långt att jag fick panikångest och deppiga känslor som satt i de första veckorna. Denna gång har jagat bättre. Kanske för att denna lilla är en hoppsan och jag redan har två barn. Denna lilla bär inte med sig allas förväntningar på samma sätt som tvåan fick göra. Denna är bara glädje och bonus.

Är det nån mer än jag som går runt med förhöjd temp? Min tycks ligga runt 37,6 på dagen, vilket är nästan en grad högre än normalt, när jag har 36,7. Undra på att jag är så trött...

Har invandrare gått upp nåt i vikt? Jag är på 6+1 eller 6+2 och har ökat två kilo.

Japp, min temp har gått upp. Ligger på 37,5, och brukar ligga på ca 36,8.

Om invandrarna har gått upp i vikt, vet jag inte.

Själv väger jag mig inte alls, så ingen aning.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Grus grus
    frestelsen skrev 2015-10-25 21:00:20 följande:

Om jag räknar med en ev 30 dagars cykel som jag brukar ha borde befruktning vart 21 sep är det äl då? Fick plus på digitalt 2a okt. först ett digital inte gravid sen på em fick jag gravid 1-2. Testen har ökat o är starka. Fick gravid 2-3 nån vecka senare. Kanske stämmer.

Ja vi hoppas med varandra nu!!

Detta var lite läskigt! Jag har exakt samma datum som du på allt och lika lång cykel, och när jag var inne på vul i torsdags blev jag också tillbakaflyttad nio dagar, precis som du. Men hos mig såg de hjärtslag. De har en riktigt bra maskin och sen beror det på hur bra den är som gör vulet också. Men lite lustigt att det var exakt samma alltihop.
  • Grus grus

Om vi kommer så långt, ska vi göra kub men om vi får dåliga siffror ska vi göra nipt istället för fvp. Dyrt men värt varenda krona istället för att riskera missfall med fvp efter vår historia.

• Grus grus
    Ankissen skrev 2015-10-26 17:44:57 följande:

Jag blödde i vecka nio med Elliot och åkte på vulkanen helt panikslagen. Då visade det sig att moderkakan börjat bildas och den växte för öppningen till livmodern. Det nötte emot när jag gick, därav blödningen. Håller tummarna för att det är något sånt för dig!

Alltså det var det roligaste jag läst idag! Jag såg dig framför mig åkandes nerför en aktiv vulkan helt livrädd för en blödning när du borde vara mer rädd för vulkanen. Vilka bilder i mitt huvud! Hahaha! Förlåt!
  • Grus grus
    Wielkip skrev 2015-10-26 17:55:10 följande:

Barnvakt har kommit, så nu åker jag och sambon in. Antingen kommer vi hem med foto på levande bebis eller med ett paket cigg. Min magkänsla säger det sistnämnda och min magkänsla har 98 ggr av 100 rätt, tyvärr.

Nej då. Med så extremt liten blödning och ingen smärta är oddsen på din sida. Håller tummar och tår!
  • Grus grus
    Ankissen skrev 2015-10-26 20:24:45 följande:

Hihi nemas problemas! Det lät faktiskt himla kul! :D

Vad många det är som blöder nu. Skönt att ni kollar upp det och underbart så många det ser bra ut för! Jag börjar få mage. Redan! Vecka sju...

Måste säga att jag också reagerat på att det är väldigt många som blöder. Enormt många fler än i tidigare trådar jag varit med i.
  • Grus grus
    Wielkip skrev 2015-10-26 17:55:10 följande:

Barnvakt har kommit, så nu åker jag och sambon in. Antingen kommer vi hem med foto på levande bebis eller med ett paket cigg. Min magkänsla säger det sistnämnda och min magkänsla har 98 ggr av 100 rätt, tyvärr.

Hur har det gått? 3,5 timme sedan ditt inlägg.
  • Grus grus
    Wielkip skrev 2015-10-26 22:34:14 följande:

Kom aldrig någon läkare så gav upp och åkte hem.

Jäkla skit. Har det kommit något mer blod?
  • Grus grus
    Wielkip skrev 2015-10-27 14:27:49 följande:

Hjärtat slog! Har föreliggande moderkaka igen dock, så kan vara det som blöder när den flyttar sig lite uppåt, hoppas verkligen det iaf. Det målade på bilden är moderkakan, livmodersöppningen är nedåt på bilden.

Härligt att höra!
  • Grus grus

Jag fryser bara på eftermiddagen och kvällen. På morgonen är jag snarare för varm.

Svar på tråden Junibebisar 2016