Junibebisar 2016
Lämnar nu denna tråden då denna graviditet slutade i tidigt mf för mig :(
Lycka till alla ni andra här inne <3
Lämnar nu denna tråden då denna graviditet slutade i tidigt mf för mig :(
Lycka till alla ni andra här inne <3
Tisdag. Dagarna går långsamt. På torsdag får jag veta om graviditeten fortskrider som den ska just nu. Men som min man sa: "jag är mer orolig för v.10. Den veckan är värsta veckan." Det är då vi fått våra missfall tidigare. På torsdag är jag i sista dagen i v.7 (6+6). Hoppas på att se ett hjärta slå så vi vet att allt börjat på rätt sätt i alla fall.
Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.
Är detta ett missfall?
Jag är i v 6 + några dagar.
Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?
nej det visar inte det, men hormonerna ökar vilket tyder på att allt är normalt, inget mf på g eller ma, och om det va utomkveds hade det högst troligen redan börjar göra ont och blöda..
Alltså dessa flytningar! Blir ju livrädd varje gång det rinner till och tror att det är blod i trosan, sen efter RUL oroar man sig för att det ska vara fostervatten istället :| oro oro oro , konstant oro!
en till
vi har nyligen flyttat hit, ska renovera hela lägenheten så allt är på golvet, inte tagit tag i väggar och sånt =)
ja jag tråk äter, men anledningen till att jag va stor från börjar va inte för att jag åt för mycket det va helt enkelt mitt sköldkörtel problem..
Har också hypo och tror det är orsaken till.mina mf/ma. Självmedicinerat mig själv så ligger väldigt lågt nu, äntligen! Höjde 25 mer än läkaren ordinerade och hux flux kom en graviditet
Någon här som är gravid efter upprepade missfall?
Är gravid nu efter 3 missfall sen april. Är också en sån som testar för att lugna nerverna, dock så ökar inte mina tester i styrka. De minskar inte heller som de gjort de andra gångerna, de har ett fortsatt svagt streck allihop. Gjort Clearblue digital också där jag fick gravid 1-2, men vad jag vet så är jag nog något längre gången än så. Antar att det är för att jag har lågt hcg... Vågar man ens hoppas att detta ska gå vägen?
Förlåt för deppigt inlägg, men tänkte om någon kanske har varit i samma sits <3
va på scan idag, visste att jag inte va i vecka 6+2, trodde jag va i 5+4 typ men vart tillbaka flyttad 1 VECKA?! jag menar jag trodde det skulle bli 4 dagar men.. för jag vet exakt på dagen, minuten, när vi hade sex, enligt mina beräkningar är 7 dagar konstigt.. det betyder då att ägget levde 7 dagar efter befruktning för att sedan slå rot! vilket inte låter normalt för mig?
Jag är sjukt orolig för att det va en liten säck sade dom med..
Yolk sac seen but no obvious fetal pole noted. ? to early. Står det vilket oroar mig.....
ska tillbaka om 2 veckor, den 5e nov, då borde jag vara i vecka 7+2.. så hittills är det BF 21 Juni och inte 14 Juni.. så håller vi tummarna att allt ser bra ut den 5e..