Junibebisar 2016
Hah!
Tog ett äl test på skoj som jag hittade hemma, är nog den starkaste äl jag haft någonsin ;)
Hah!
Tog ett äl test på skoj som jag hittade hemma, är nog den starkaste äl jag haft någonsin ;)
Var tvungen att ta ett till test idag ???? bara för att vara säker haha ????
Min syster har PCO och jag har inte gjort någon utredning. IVF har inte fungerat för henne alls. Och jag är väl lite väl orolig för att det lilla/lille som finns där inne ska släppa och bara försvinna.
Tack för dina ord! Det hjälper faktiskt mer än du tror. Jag är egentligen överlycklig och vill inget annat än att glädjas och skrika ut till världen att jag är gravid! :)
Den förlamande tröttheten, metallsmaken i munnen, värken i ligamenten, de ömma brösten, humörsvängningarna och kniven som sitter i ländryggen påminner mig konstant om att jag är gravid ;)
Usch, har så fruktansvärt ont i huvudet!! :(
en sådan huvudvärk som inte hjälper med vila eller värktabletter.
Jobbigt!!!
Kl 13 är första besöket hos bm, info och provtagning, jag som HATAR sprutor......lär ju få ta massor av prover hela denna graviditet oxå precis som de senaste 2.....
Var hos bm i dag på första besök.
Lika kul som alltid :)
Fick remiss till sjukgymnasten för fogarna och ska få hem en tid för tidigt ul.
Hade sådan tur att de ska börja med kub här frammåt I tiden och de behövde en "försökskanin" och självklart ställer man ju upp.
Så i vecka 12-13 blir det ul :)
Annars såg allt bra ut, blodtryck på 115/60 och puls på 75. ?
Hej!
Har precis fått veta att vi väntar bebis nr 3, har jag räknat rätt är bf 9/6.
Är alltså i v 5 (4+4).
Vi är nog i chock, både jag och sambon, klarar man av tre barn?
De andra två fick vi tätt, och vi hade tänkt en paus på två-tre år iaf, men så blev det alltså inte, den yngsta är 17 mån. Försöker intala mig själv att det här blir nog hur bra som helst ????
Ska bli kul att följa er iaf!
Jag hakar på!
BF 5 Juni 2016
28 år, Östergötland, första barnet.
Har också svårt att känna att det verkligen är på riktigt. Få symptom, mest smärtor vid äggstockarna (skall vara ligamenten som töjs, tydligen) och en överväldigande trötthet. Sover halva dagarna i soffan, hahah.
Har ett par missfall i bagaget och har svårt att känna att det är på riktigt nu eftersom det inte har gått vägen tidigare, men tänker att hänga med här kan vara ett litet sätt att göra det verkligare. Hej!
Vad roligt att vara "igång", känns mer verkligt när man varit hos bm.
Har du haft foglossning tidigare graviditeter eftersom det kommit så tidigt? Något som gjorde att jag misstänkte graviditet var att jag kände av fogarna minst en vecka innan bim. Hade jobbig foglossning sist o blev sjukskriven men hoppas ja klarar mig bättre denna gång.