Junibebisar 2016
Stort grattis och varmt välkomna alla nya fina blivande mammor :)
Stort grattis och varmt välkomna alla nya fina blivande mammor :)
våra föräldrar vet, och de bara sa vi det till ;)
Funderar dock på hur vi ska berätta lite roligare för resterande :)
är det fler än jag som känner sig deppiga?
Det går väldigt mycket i vågor, men känner mig oerhört nedstämd än så länge denna graviditeten :(
Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag var såhär deppig med de 3 första barnen, mycket möjligt.
Kanske är för att man stänger inne så mycket och inte kan skrika ut allt.
Har ju inte tänkt berätta om detta på ett tag och de andra 3 har vi berättat direkt.
Hormonerna gör sitt oxå givetvis.
känns som de är fler än någonsin denna graviditet.
gått upp i vikt har jag gjort 0,4kg nu i vecka 8 (om det syämmer) och tempen har ökat ca 0.6 grader sedan + :)
I morgon ska man börja jobba igen, har varit hemma med sjukt barn nu en vecka och det gjorde en inte piggare precis :-/
Men nu är det ny vecka och nya tag, vill att denna vecka ska gå så vi kan få komma på ul 4:e :)
Hej!
Tänkte ansluta, men vill varna för ett oroligt och tråkigt inlägg.
Vi plussade för snart två veckor sedan, BF 22/6. Vi fick missfall i Juni och har inga barn sedan förut. Fick endometriosdiagnos i februari.
I morse blödde jag lite: men det var mörkt och har inte kommit mera sedan dess. Ska ringa direkt imorgon.
Har känt mig nedstämd ända sen plusset, inte vågat hoppas.
Hej alla! Plussade för lite mer än en vecka sen, är i vecka 6 nu. Har en son på snart sex år sedan tidigare. Hänger gärna med här. Känsla just nu: yr, trött, andfådd och sjukt lättirriterad. Ser fram emot den andra trimestern :).
Gubben va klant o skulle hoppa ned i sängen igår och lyckades köra sin tyngd och armbåge i min mage. Haft ont och åkte in (ingen blödning) men jag hade min sista mens 5 sep och räknade mig i v. 7+2 idag. Men vi såg inget hjärta.. o lillen va liten. Han sa att jag va i v 6+0 eller att det stannat:(
Ska tillbaka om en vecka o se om de vuxit något.
Jobbigt att inte veta just nu
Om jag räknar med en ev 30 dagars cykel som jag brukar ha borde befruktning vart 21 sep är det äl då? Fick plus på digitalt 2a okt. först ett digital inte gravid sen på em fick jag gravid 1-2. Testen har ökat o är starka. Fick gravid 2-3 nån vecka senare. Kanske stämmer.
Ja vi hoppas med varandra nu!!
Jag hade senaste mens 29 sep och äl dag 11 den 9 okt och det är bekräftat både med vul, tester och temp. Plussade 11 dagar efter ÄL och då hade jag tagit dagliga graviditetstester sen 7 dagar efter äl men bara fått negativa tester. Tar det alltid 10 dagar för ägget att fästa?
Jag hoppet finns föe jag har ju ingen blödning iaf. Bad maken köpa ett digitalt o se om det står 3+ idag. Men de spelar väl ingen roll kanske. Hormonet är väl rätt högt även om lillen inte klara sig:(
Ok, ma är när barnet dött?