En del av oss skrev 2015-11-08 19:44:30 följande:
Förlåt till alla, jag mår otroligt dåligt denna oro gör mig till en riktig bitch och det ihop med min diagnos blir det oftast så fel. Jag vet inte om jag vågar lämna ut mig för mycket, nen kalla mig cynisk tycker jag är fel men jag vet att jag blir bitsk när jag är sjuk av oro. Har gått hos kurator sedan mitt MA i flera år men kommer aldrig över det. Förlorar jag även detta barn så vet jag inte...kommer inte må bättre direkt. Ska försöka få ett VUL innan torsdag för att få klarhet för vill inte gå på inskrivning med ett dött embryo igen.
jag lämnade tråden här ett tag och är fortfarande inte aktiv men läser det ni skriver till och från.
Det är ingen här som önskar dig ett 10:e mf/ma, vi önskar alla dig det alla kvinnor förtjänar, att få bli mamma till ett älskat barn.
Ge inte upp ännu, vi är alla det här tillsammans och glädjs och sörjer ihop.
Har själv en tung period, lite oro och liknande, därför jag valde att lämna en stund när det vart så hetsigt här, man blir bara mer orolig av sådant.
Stor kram till dig, och sluta ta fler test, de leder bara till mer oro!
vi tror alla på dig och ditt frö, 10:e gång gillt eller hur, denna gången ska det gå vägen <3