Junibebisar 2016
Jag har bf 10 juni!
Vilken härlig tråd :)
Fick plus för en vecka, första barnet på g.
Appen visar att jag är i vecka 7, men misstänker nästan v 8! BF den 10 Juni ?? Någon annan här som har det datumet?
Jag har bf 10 juni!
Vilken härlig tråd :)
Fick plus för en vecka, första barnet på g.
Appen visar att jag är i vecka 7, men misstänker nästan v 8! BF den 10 Juni ?? Någon annan här som har det datumet?
Hej på er, går in i v8 idag (7+0) och jag mår illa hela tiden, kan inte minnas att jag mått så här illa med de andra 7, det är nästan så jag ibland funderar på om det är värt det och trötthet ska vi inte prata om, kan sova konstant om jag fick! Ska till bm 4/11 och få remiss till mkp så då får jag se pyret! Har en del molvärk men inte ömma bröst, men det hade jag inte de sista två gångerna heller. Vill bara komma förbi v 12-13 så man slipper illamåendet!
Wow så detta är ditt åttonde barn? Hur gamla är de? Så häftigt!
Hej hopp!
Jag plussade för ca 2 veckor sedan, har 5 barn sedan tidigare, den sista fick jag i april i år. Hade inte räknat med ett till barn då vi var klara, men så blev det inte :). Nu har iaf sambon beställt till för att knippsa kulorna, så det här blir definitivt det sista :).
Jag tänker hoppa kub och gör moderkaksprov istället, NIPT är alldeles för dyrt tyvärr. Har gjort mkp med de tidigare 3 graviditeterna så jag gör det denna gången med, då får man besked hyfsat tidigt och slipper oroa sig över dåliga siffror på kub
Vecka 9 idag och en vecka till vul! Lite nervöst då vi redan berättat för dottern på tre år pga att jag mår så illa och inte är som vanligt. Hoppas verkligen det finns en liten ärta med pickande hjärta där inne!
På tal om mammabyxor köpte jag ett par förra veckan då jag pga illamåendet inte fixar byxor som trycker mot magen. Älskar mammabyxor!
Tänkte också på det här med MF och MA, det verkar som att "alla" råkat ut för detta här men ingen av mina nära vänner. Är det någon här inne som har ett eller fler barn som INTE råkat ut för det? Man hör ju mest motsatsen så hade varit kul med lite (missförstå mig inte nu) positiva erfarenheter :)
Hej tjejer har mått dåligt i helgen så jag har inte orkat skriva nåt! VÄLKOMNA alla nya och stort BEKLAGAR till er som fått mf! Jag köpte seaband i torsdags och det har faktiskt fungerat hyfsat, de tar udden av det värsta illamåendet så man i alla fall kan funka hyfsat normalt!
Jag var en sväng på gekås i ullared i lördags och hittade super goa byxor perfekta för graviditeten! Mjuk resår i midjan och supermjuk tyg! Ska se om jag kan lägga upp bild senare! På onsdag ska jag till bm igen! Ha det gott så länge!
Vänta....
1...2...3... Nu har jag delat med mig av mitt illamående.. <3
Hej tjejer, nästa vecka på torsdag ska jag in för att bestämma graviditetslängd inför mitt moderkaksprov, ska bli spännande å få se pyret! Imorgon dags för provtagning hos barnmorskan!
Beklagar er förlust Ankissen och frestelsen
Hej! Hoppar också gärna in i tråden. Jag är i v. 6+4 och väntar mitt andra barn. Bf 25 juni. Jag var på vul igår och fick se ett pickande hjärta.
Är det någon här som har erfarenhet av NIPT-test? Jag kommer nog göra det när jag gått 10 fulla veckor.