Junibebisar 2016
Jag har haft svår foglossning med mina 3 första men faktum är att den har blivit bättre med de andra 4 så det är inte säkert att det blir värre för varje barn, ischias får jag dras med och det är nästan värre!
Jag har haft svår foglossning med mina 3 första men faktum är att den har blivit bättre med de andra 4 så det är inte säkert att det blir värre för varje barn, ischias får jag dras med och det är nästan värre!
Jag pluggar ju till uska, men vi har praktik 4 veckor i maj! Får väl se hur det går...
Hej på er, det var ett tag sedan jag skrev i tråden! Välkomna alla nytillkomna!
Surprisebaby: Jag var 17 när jag fick mitt första barn och jag var själv då det funkade kanon, nu väntar jag mitt 8:e barn och jag har fött 6 st vaginalt och trots att jag har varit lika orolig och nojig inför varje förlossning så när det väl har varit dags så har jag varit beslutsam och bara fokuserad på att klara uppgiften så jag får se mitt pyre! Oron är en del i processen och den kan i vissa fall vara nyttig! Barn nr 5 låg i säte så jag bestämde mig för snitt, men med tanke på vad som blev efteråt så önskar jag att jag valt annorlunda,. Att välja snitt vid den årstiden är inte optimalt med tanke på infektionsrisken, han är född 29 maj och jag blev jättedålig fick dubbla penicillin kurer och det tog lång tid att återhämta sig! Det kan självklart variera från person till person men prata hellre med bm om din oro!
Gick in i v 27 igår och det börjar bli tungt, har det jobbigt att andas ont i ryggen och fogarna är ohyggligt trött, trots att jag äter järn. Jag kommer iofs att slippa praktiken men det är mycket att plugga!
Vill påminna om Facebook gruppen Junimammor 2016 för er som är intresserade ni kan adda mig Lotta Isberg Larsson så lägger jag till er i gruppen
Ni som addar mig på Facebook skicka ett meddelande så jag vet vad det gäller!
Hur många grupper finns det skapade utifrån denna tråd? Är den du skriver om nu den som stängdes för fler medlemmar förut?