Inlägg från: Jennyyyyy |Visa alla inlägg
  • Jennyyyyy

Junibebisar 2016

Var på hälsosamtalet idag. Hon sa det om

Influensavaccin. Hon sa att jag inte behövde ta det då influensasäsongen typ går ner då. Men om man skulle få symptom på influensa innan ska man ringa sin vårdcentral för att få tabletter som lindrar symptomen.

• Jennyyyyy

Jag fick dessutom tid till vanligt ultraljud den 25e november då jag haft MF. Trodde det var VUL men nix ett vanligt ska de göra (kan göras i v10). Man känner efter hela tiden efter symptom, så ville ha ett ultraljud som kan lugna mig lite förhoppningsvis.

• Jennyyyyy

Känner igen den där oron silicon valley. Även för pengar då jag inte jobbar så mkt. Någon som vet om a-kassa räknas in i mammapenningen? Gick in i väggen för 2 1/2 år sedan och är försiktig med att ta på mig för mkt. Önskar jag kunde vara positiv och känna att "detta grejar jag". Tänker alltid det värsta:/

• Jennyyyyy

Jag har jobbat och stämplat upptill. Inte riktigt heltid men så mkt jag kan utöver det jag jobbat. Då räknas det hoppas jag! De som är arbetslösa då? Får de minimumbelopp då?

• Jennyyyyy

Kawinna: då är vi lika långt:) beräknad 18-20/6 med?

Jag mår bra mest trött, svullen mage, sur i magen, ömma bröst och Molvärk. Inget illamående så hoppas jag slipper! Äcklad bara för typ all mat så äter bara skräp jag får ner ( får dåligt samvete efter). Vill kunna träna och äta bra:/ mitt psyke behöver det med då jag är nervös.

• Jennyyyyy

Mår bra. Inget illamående hittills så hoppas jag klarat mig:). Trött mest men ska masa mig till gymmet. Annars molvärk, ömma bröst, fryser, äcklad av mkt mat och sugen på mkt vita kolhydrater:p

• Jennyyyyy

Ni som mår illa ta lergigan!!! Hjälper jättebra. Mådde illa förra gången jag fick missfall antagligen för det var galet från början. Finns ingen värre känsla och man ska inte behöva må pest hela dagarna. Iväg med er till läkaren :)

• Jennyyyyy

[quote=75988601][quote-nick]2013januari skrev 2015-11-11 10:02:45 följande:[/quote-nick]

Lille plutten som förra måndagen skrämde slag på mig. Va då en hel vecka mindre än min uträkning idag 9 dagar senare en liten plutt på 11mm nästan ifatt min egna uträkning.

7+3 så mitt tips GÅ ALDRIG på tidiga VUL. Inte värt oron!

[/

Fattar inte riktigt. Varför inte värt oron? Såg ni inget förra gången eller hur menar du? Hur kan det bli nio dagars skillnad? Är inte insatt i det där med bak och framflyttning:).

Svar på tråden Junibebisar 2016