Inlägg från: Jennyyyyy |Visa alla inlägg
  • Jennyyyyy

Junibebisar 2016

Okej jag är i vecka 9 (8+2) och har UL om två veckor så hoppas det inte är för tidigt att se nåt då. Det bör det inte vara då. Men förklara det där med fram och bakflytt tack:). Man vet ju när man har mens och en del vet när de hade sex. Så hur kan man flyttas då? Fattar nada;)

• Jennyyyyy

Kan ni få mer ont på ena sidan i äggstocken? Era bröst kan de vara olika dag till dag? Nojig så fort nåt symptom känns annorlunda:/

• Jennyyyyy
    Elenius skrev 2015-11-12 19:26:28 följande:

Någon mer av er som har symtom som upplever att de kommer och går lite? Eller är allt exakt samma hela tiden?

Kommer och går..
  • Jennyyyyy

Kommer ni ta reda på kön? Har inga bra pojknamn! Trött på alla sk trendnamn:p. Vill hitta nåt lite annorlunda:). Idag kom första näsblodet, står att man blir mer lättblödande i vecka 9..

• Jennyyyyy
    2013januari skrev 2015-11-13 17:32:19 följande:

Här går vikten nedåt. Vägrar väga mer än sist och framför allt vägrar jag gå upp nu i början när det inte ens är graviditeten i sig som väger något... Runt vecka 14-15 är det ok om det börjar röra sig uppåt för min egen del...

Även om man inte vill lägga på sig massa så kanske man inte ska lägga fokus på siffran på vågen just nu. Det är mest vätska man går upp i början. Det betyder inte att man kommer bli en val sen:p
  • Jennyyyyy
    Elenius skrev 2015-11-14 20:25:26 följande:

Någon mer vars mage är i totalt kaos?!

Helt uppblåst och gasig, gör ont och är besvärlig. Långsam och snabb, nästan svider! Haha.

Jag är i vecka 7+4 idag.

Mkt gaser, svider, sura uppstötningar och nr 2 är inte det lättaste haha. Ser redan gravid ut pga gaserna!
  • Jennyyyyy

Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.

• Jennyyyyy

Jag ska simma imorgon. Läst att det ökar risken för svamp/uvi. Finns det nåt man kan smörja sig med så inte bakterier fäster lika bra eller nåt annat tips?:)

• Jennyyyyy
    Linda_ skrev 2015-11-16 16:43:41 följande:

Jag känner mig jätteorolig idag. Vaknade helt genomsvettig imorse, vet inte om det är normalt i vecka 10? Jag hittar ingenting om det. Fryser, svettas, fryser, svettas.. :(

Samma här! Helt normalt!:)
Svar på tråden Junibebisar 2016