Junibebisar 2016
Välkomna alla nya.
Så mysigt att vi är ett gäng nu.
Ja tiden går sakta, alldeles för sakta!!!
Men den som väntar på något gott ;)
Välkomna alla nya.
Så mysigt att vi är ett gäng nu.
Ja tiden går sakta, alldeles för sakta!!!
Men den som väntar på något gott ;)
Lycka till hos bm :)
kommer säkert gå bra ska du se :)
Hej!
Jag plussade i tisdags på BIM+1. Jag har fått tid hos barnmorska den
22/10. Men jag har endast plussat på testa tidigt ifrån Lloyds apotek och får väldigt svagt på vanliga teststickor ifrån graviditetskollen. Enligt barnmorskan är jag gravid då jag har symptom och ingen mens, förmodligen bara en låghormonare.
Någon som har samma erfarenhet?
Det är första barnet för både mig och min sambo, jag är 24 och han är 31, vi bor i stockholm
Beräknad BF är 16/6.
Glömde tillägga att jag tagit flera testa tidigt som ger starkt plus.
Hoppas på att det håller i sig och det är min tur denna gång
Jag tänkte vänta tills söndag eller måndag, min bm sa att jag även kunde få komma på kontroll nästa vecka om jag inte fick ett starkare plus.
Grattis Inheaven!
Jag hoppar gärna in i denna grupp. Äntligen! 9 månader efter mitt MA. 9 månader av perfekt tajmat sex med sjukt regelbunden mens, äl-stickor och tempning. Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle bli gravid igen. Idag är jag i vecka 5+2, och har bf 7:e juni.Är sjuuuuuuukt nervös. I december förra året gjorde jag ett tidigt vul i vecka 8 och fick se ett embryo med fina hjärtslag. Två veckor senare i vecka 10 gjorde jag ett till vul och då upptäcktes MA. Min lilla ärta hade gått bort några dagar efter första vul. Jag har tagit tre gravtest på äl+12, äl+15 och äl+18 och de verkar öka fint, men ändå är jag så himla nervös. Har ni några tips på hur man hanterar oron i första trimestern?
Det är svårt just med fagmin, men att försöka sticka så snällt som möjligt så såpass lite blodkärl går sönder som möjligt.
vet att det finns salvor mot blåmärke men inte helt hur de är eller om de är ok vid graviditet. :)
Nä jag förstår att det knte är så kul kanske :-/
Det är svårt just med fagmin, men att försöka sticka så snällt som möjligt så såpass lite blodkärl går sönder som möjligt.
vet att det finns salvor mot blåmärke men inte helt hur de är eller om de är ok vid graviditet. :)
Nä jag förstår att det knte är så kul kanske :-/
[quote=75856492][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-09 19:59:56 följande:[/quote-nick]