• Inheaven

Junibebisar 2016

Moneal skrev 2015-10-27 15:37:02 följande:

vad härligt!!

Skönt för dig att allt ser bra ut :)

Ja nu ska jag försöka andas lite.
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-10-27 15:56:31 följande:

Vad är Myom? Skönt att det såg bra ut i övrigt! Vilken vecka är du i?

En godartad tumör kan man säga.

Jag går in i v.8 imorgon :)
  • Inheaven
    frucgsvensson skrev 2015-10-27 16:07:20 följande:

Okej! Vår läkare är lite fumlig så jag blev inte klokare eller lugnare av att komma dit.. Skönt att hjärtat slog iaf, men blir ju rädd där man ser och hör att man fått ett myom. Vet ingen storlek eller någonting, utan den låg liksom så att livmodern såg mer tillplattad ut.. Hoppas att det inte skadar lillen därinne..

Hade jag varit dig hade jag ringt och kollat upp det.

Det låter som din sitter utanpå?
  • Inheaven
    frestelsen skrev 2015-10-27 18:09:48 följande:

Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)

Ha ha såg framför mig hur bebisen såg ut som stålmannen och drog fram armen så som han gör och fick superkrafter.
  • Inheaven
    Jennyyyyy skrev 2015-10-27 19:32:38 följande:

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

Du kan lägga till vem som helst i gruppen. Lägg till mig du. Mailar dig mitt namn
  • Inheaven
    princess77 skrev 2015-10-28 15:46:04 följande:

Jag har ju varit frånvarande en vecka pga av oro och det är jättekul att höra att det har börjat vända. Tyvärr får jag nog kliva ur tråden för gott,jag var på VUL idag och istället för att vara i v 8 som jag trodde syntes bara en fosterhinna och ett litet foster utan hjärtaktivitet i v 6.

Förmodligen har det stannat av ;( Om det mot förmodan visar något annat om en vecka kommer jag tillbaka. Lycka till nu!

Men neeej :(

Var du på vul innan något eller var det här första?
  • Inheaven
    knutten skrev 2015-10-28 16:19:24 följande:

Då var det min tur att bli orolig.. Igår kväll fick jag rosa/aprikosfärgade flytningar. Inte speciellt mycket, men ändå.. Man blir ju så rädd! Någon som också haft det? Idag har det varit ytterst lite i trosan.. Ingenting när jag torkat mig!

Räcker upp handen. Jaaaaag
  • Inheaven
    princess77 skrev 2015-10-28 19:43:55 följande:

Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.

Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.

Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.

Har en uppföljning nästa onsdag.

Vore ju så klart otroligt ledsamt om det nu är så.

Men tycker inte du ska ge upp än.
  • Inheaven
    knutten skrev 2015-10-28 22:15:05 följande:

Hur gick det för dig? Eller är du i den graviditeten nu? Vilken vecka är du i?

Hade så med sonen fram till v.12-13

Och har tyvärr så nu med. Tror jag får gilla läget.

Är i vecka 8 just nu.

Vilken vecka är du i?
  • Inheaven
    Erla skrev 2015-10-29 08:41:37 följande:

Tyvärr får jag lämna er här och önska er alla lycka till med era små :)

Vad har hänt? :(
Svar på tråden Junibebisar 2016