Inlägg från: frucgsvensson |Visa alla inlägg
  • frucgsvensson

Junibebisar 2016

caroline1986 skrev 2015-12-01 18:30:37 följande:

Hej på er! Har fyllt i papper med chefen idag inför o söka graviditetspenning då jag jobbar som Målare och har tungt o fysiskt jobb! Skulle fylla i min årsinkomst där o kom o tänka på föräldrapenningen! Hur mkt har ni tänkt ta varje vecka o vad tjänar ni i månaden? Jag ska börja med 3-4 dagar i veckan se hur det funkar har ca 32.000

Men oj, ska man göra sånt redan? Vilken vecka är du i? Du kan ju inte vara mer än vecka 15-16 eller, om du ska ha i juni?

Har inte tänkt ett dugg på föräldrapenningen.

Däremot kommer jag också söka havandeskapspenning då jag jobbar inom vården med tunga lyft och mycket spring osv.
  • frucgsvensson

En till som vaknar vareviga natt allt från 2.30-4.30 utan anledning. Min klockan ringer kl. 6 (jobbar i helgen).. Vad GÖR man?! Har haft såhär de senaste tre veckorna. Jag orkar inte med jobbet då jag inte får sova! Det spelar ingen roll om jag lägger mig vid 21 eller vid midnatt! Kan väl knappast vara utvilad efter bara fyra timmar? Är så less på detta!!

• frucgsvensson
    En del av oss skrev 2015-12-06 10:37:51 följande:

[quote=76085371][quote-nick]frucgsvensson skrev 2015-12-06 04:31:23 följande:[/quote-nick]

En till som vaknar vareviga natt allt från 2.30-4.30 utan anledning. Min klockan ringer kl. 6 (jobbar i helgen).. Vad GÖR man?! Har haft såhär de senaste tre veckorna. Jag orkar inte med jobbet då jag inte får sova! Det spelar ingen roll om jag lägger mig vid 21 eller vid midnatt! Kan väl knappast vara utvilad efter bara fyra timmar? Är så less på detta!!

[/

Har exakt samma problem. Tiden jag lägger mig kvittar, vaknar alltid mitt i natten skitpigg av. Noll anledning och försöker somna om i timmar och ibland så snarkarsambon till sekunden innan jag ska somna in efter kanske 2-3 timmars väntan på john blund, skitkul att vara klarvaken och på ruta 1 igen.