En del av oss skrev 2015-12-06 11:40:35 följande:
[quote=76086002][quote-nick]frucgsvensson skrev 2015-12-06 11:28:28 följande:[/quote-nick]
Ja, alltså jag har sovit i 9 timmar totalt på hela helgen. Dessutom jobbar jag på dagarna.. Jag vet inte hur jag ska orka!?
Skönt att vara sjukskriven och slippa tänkte på att du måste upp och jobba en hel dag..
[/
Stackare men du kan inte vila på dagtid dom dagar du är ledig? Jag har sovit totalt 3-4 timmar sen kl 22 igår och gick upp 07.50 igen och då sovit sen ca 05. Fattar inte varför kroppen vill ju sova men kan inte.
Sedan när jag välsover så känns det oftast som jag ligger och har en dialog med mig själv som har med mammarollen, bebis graviditet att göra eller sådrömmer jag så jädra mycket om typ min barndom och sånt. Håller på och blir knäpp, detta måste ju definitivt ha med graviditeten att göra. Börjar nästan hata att gå och lägga mig nu på kvällarna nu för då vet jag ytterligare en nästintill sömnlös natt.
Jag är ledig ca 1-2 dagar i veckan beroende på om jag jobbar helgen eller inte. Vila efter passen då jag kommer hem brukar jag göra, men jag vill helst undvika det för att kunna få påfyllnaden på natten. Men det verkar inte ha någon betydelse alls.
Men du. Ett tips när du ska citera någons inlägg. Det kommer ju upp en text som ser ut såhär på slutet av inlägget du ska kommentera: [/quote]. När man klickar på skärmen och ska börja skriva så försvinner det sista tecknet som man måste fylla i. Alltså det ska stå [/quote] (den här ska läggas till ---> ]
Hoppas du förstår. Det är så svårt att läsa dina svar då det bara är en massa text