Junibebisar 2016
Är det bara jag som mår så dåligt att det inte går att jobba? Har suttit/legat i soffan mer eller mindre hela tiden sen i lördags. Så trött och illamående.
Är det bara jag som mår så dåligt att det inte går att jobba? Har suttit/legat i soffan mer eller mindre hela tiden sen i lördags. Så trött och illamående.
Samma här ! Varit hemma FN jobbet hela veckan :/ och ska till läkaren i em för fortsatt sjukskrivning :/ går in i vecka 8 imorgon! Hur långt gången är du?
Det smakar så äckligt i munnen, hela tiden! Spelar ingen roll vad jag äter och dricker eller hur noga jag borstar tänderna, det smakar blääää. Har läst att det kan smaka järn i munnen och det är möjligt att det påminner lite om det. Blir ännu mer illamående av det här. Nån som känner igen sig?
Här erbjuds alla KUB, så vi har tänkt att göra det.
Träffade precis läkare och blev sjukskriven 50%. Var hemma hela förra veckan. Hoppas att det funkar att jobba deltid. Hade nog kunnat bli heltidssjukskriven om jag ville, men vill i alla fall testa att jobba.
Finns det fler här som äter postafen? Jag ska börja äta idag för mitt illamående. Jag är illamående hela dagarna..
Hur har ni svarat på tabletten? Har den hjälpt?
skönt att alls blir erbjudna kub :)
varför är du sjukskriven?
härligt att läkaren lyssnar :)
Har hört från läkare att man inte får äta postafen om man är gravid!!
Gick du till vårdcentralen då? Hade de kontakt med din BM?
Ni som har blivit sjukskrivna- hur har ni gått tillväga, via vc el mvc?
Nån mer som har hjärtklappning? Märker framför allt på kvällen. Jag sover helst på mage men det funkar inte nu för hjärtat slår så hårt att det känns i madrassen.