Junibebisar 2016
Nån mer som inte har känt några rörelser än? Jag går in i v 20 imorgon och tycker det verkar som de flesta känt i flera veckor redan.
Nån mer som inte har känt några rörelser än? Jag går in i v 20 imorgon och tycker det verkar som de flesta känt i flera veckor redan.
Någon mer som fått otroligt känslig hy? Idag fick jag smörja in ansiktet med lugnande after sun. Precis allt annat sved som attan, även min vanliga kräm.
Känner inte igen. Jag har fått mycket bättre hy dock. Men är torr, har väl med vintern att göra. Kan det inte vara det torra som svider då du smörjer dig? Det kan det göra runt näsan på mig, det bränner som bara den men det går över då salvan åkt in i huden.
Jag väntar barn nr 2 och kände första rörelsen i v.15 denna gång..med mitt första kände jag i v.17 har jag för mig..nu känner jag några gånger i veckan :)
Skall på RUL 25/1, väntar ivrigt! Vi skall ta reda på kön :)
Jag är i 17+2 och sover otroligt dåligt på nätterna...inatt tex var jag vaken 2h. Men har för mig att jag sov rätt dåligt med sonen också :)
Haha men vad komiskt ???? men vad har du för bf? Jag och en bekant är i samma dag alltså 17+2 men hon är beräknad 20e och jag den 21e!? :O
Blodprovssvar har äntligen kommit (lämnade mitt i julhelgerna) och låg risk för trisomierna. Bara RUL kvar nu då.
Växtvärk och foglossning idag. Ingen skön kombination kan jag meddela! Men det går att stå ut med utan piller i alla fall.
Ännu en milstolpe idag. 150 dagar till bf enligt appen. Ska bli spännande att se om den siffran står fast om en vecka på RUL.
Undrar om jag inte kände krabaten i morse för första gången. Kunde ju varit tarmarna med visserligen, hur vet man? Vaknade till vid halv fem och i halvdvala som jag var tyckte jag ändå att jag kände ett litet "bankande"